Gå til innhold

iTunes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer bare på hvordan man organiserer litt manuelt i library'et.

Har f.eks to foldere av samme artist - hvordan organiserer jeg dem i samme folder? Må jeg gjøre det på selve disken selv eller kan det gjøres inni programmet? Cut og paste er alltid gråa ut

Legg alle mp3'ene inn i iTunes. Da blir de lagret og sortert rett i Libraryet ditt, der hvor du har definert det. Hvis artisten har NØYAKTIG samme navn, blir de lagt i samme mappe.

Hvis det er en feil med det kan du bare markere BEGGE filene samtidig, i iTunes og velge Options eller hva det nå er. Så kan du redigere artisten for begge sangene samtidig. Da blir det iallefall rett :)

Lenke til kommentar

Som Blib alt har påpekt ser det sansynligvis ikke helt prikk likt navn på artistene. Jeg hadde likt navn og hele pakka uten at det hjelp, men ved å bruke tipset til Blib (før han sa det da...) så fikset jeg det. vet ikke om det er en bug eller forskjell i tegnsettet e.l.

Hvordan fant du fram til at windows var rett kategri til dette? :p:

Lenke til kommentar

Bruker iTunes i WinXP, jeg :p:

Fant det ut etter en del fikling.

Høyreklikk en låt og så Get Info. Der kan man endre på alt mulig og det er genialt at når du skriver inn noe i noen av kategoriene så fyller den det ut etter som hva du har fra før så sortering er genialt enkelt egentlig.

****** jeg har lyst på iPod ass! Hnngh! :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...