Gå til innhold

Hvordan vise video og sånn fra mitt nettbrett på TV?


Gjest medlem-329093

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-329093

Jeg lurer på hvordan om mulig, jeg kan streame video fra mitt Samsung Galaxy Tab 3 Lite SM-T113 nettbrett til min TV, må jeg ha Chromecast da eller? Jeg lurer på å kjøpe Intel Compute Stick men det slo meg at hvis jeg kan streame video fra nettbrettet på TV'en og kanskje også bruke mus og tastatur med nettbrettet og få bilde på TV'en, så gjør jeg heller det istedet...

 

Vet noen forresten om man kan installere et annet operativsystem på nettbrettet, f.eks. Chrome-OS eller en versjon av windows 10 for nettbrett og mobil hvis det finnes og hvis det er noe lurt å bytte operativsystem? Mange spørsmål her men takk på forhånd til alle som har kunnskaper om dette :-) 

 

Nettbrettet har kun en mikro-USB port så jeg tipper det må kobles opp trådløst... hvordan det nå gjøres...

 

 

Alternativt om man kan koble til Logitech (unifying) trådløst tastatur og trådløs mus til PlayStation4 og styre nettleseren og apper med dem på PS4.

 

Og sist men ikke minst, hvis jeg kobler til min laptop til TV'en, kan jeg bruke laptopen med trådløst tastatur og mus og bruke den mens lokket/skjermen på laptopen er klappet sammen? 

 

 

 

 

REDIGERT: Jeg kobler tastaturet og musen til laptopen, endrer strøminnstillingene på laptopen til å ikke skru seg av når lokket lukkes og kobler laptopen til TV'en for jeg har harddisker som er formatert til NTFS og det takler ikke PS4'en :)  Det er greit å trikse og mikse litt så finner man ut av mye rart og kommer et steg videre... og sparer litt penger ;)

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...