Gå til innhold

Nok en useriøs fyr som herjer i forumet!!!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neida, vi trenger ikke å henge ut folk men dette er faktisk et forum for HW.

Dette individet er trolig svært kontaktsøkende, men jeg er meget usikker på om det finnes ett passende forum for den slags tulleprat.

Så Homseivan: Kutt ut tullpratet, gjør vår verden en stor tjeneste og hold det for deg selv. Ikke brett dine mentale problemer ut her, det finnes mennesker som tar betalt for å høre på slikt, PSYKOLOGER.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-24 13:24, Frodo_Torpedo skrev:

Neida, vi trenger ikke å henge ut folk men dette er faktisk et forum for HW.

Dette individet er trolig svært kontaktsøkende, men jeg er meget usikker på om det finnes ett passende forum for den slags tulleprat.

Så Homseivan: Kutt ut tullpratet, gjør vår verden en stor tjeneste og hold det for deg selv. Ikke brett dine mentale problemer ut her, det finnes mennesker som tar betalt for å høre på slikt, PSYKOLOGER.


 

Nå var det vel egentlig en annen person PanzerFaust hadde i tankene? Og skjønner ikke hvorfor vedkommende ble trukket inn her?

 

Innlegget dreier seg vel om HomseIvan, som nok har et alvorlig problem! Ingen her i forumet er tjent med inleggene hans, ei heller tror jeg at noen her kan hjelpe ham heller!

 

[ Denne Melding var redigert av: Skrue på 2002-02-24 13:34 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-24 13:07, PanzerFaust skrev:

Et par utvalgte gullkorn..





Enjoy :smile:


 

Vel, dette her er ingen grunn til å henge ut personen som du siktar til i desse trådane. Ingen av trådane viser til noko som kunne vere grunnlag til å henge ut ein person slik som dette. Eg ber deg herved vurdera det betre neste gong, før du byrjar å kritisera personar direkte.

 

Vegard

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-24 00:47, house skrev:

han derre useriøse duden må ha det vondt, noen må ha mista han ned i gulvet når han blei født eller.no!. sykt!



Housey



 

Sikkert faren hans som sparka til morra da han lå inni magan..traff nok hjernen og pådro seg en kraftig hjerneskade!? Stemmer det eller?

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-24 17:04, tja||anal skrev:

Quote:


On 2002-02-24 00:47, house skrev:

han derre useriøse duden må ha det vondt, noen må ha mista han ned i gulvet når han blei født eller.no!. sykt!



Housey



 

Sikkert faren hans som sparka til morra da han lå inni magan..traff nok hjernen og pådro seg en kraftig hjerneskade!? Stemmer det eller?

 

 

Det var vel ikke påtagelig seriøst dette heller, tja ||anal?

La deg ikke friste til å gå i samme fella nå da!

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-24 17:04, tja||anal skrev:

Quote:


On 2002-02-24 00:47, house skrev:

han derre useriøse duden må ha det vondt, noen må ha mista han ned i gulvet når han blei født eller.no!. sykt!



Housey



 

Sikkert faren hans som sparka til morra da han lå inni magan..traff nok hjernen og pådro seg en kraftig hjerneskade!? Stemmer det eller?

 

 

 

Dere er enda mer lavmål enn HomseIvan, prøver dere å rette opp deres eget elendige selvbilde eller?! :mad:

Lenke til kommentar

Blir egentlig litt trist til sinns når jeg bare må konstatere at det absolutte lavmål er nådd i denne tråden.

 

Jeg prøvde å få stanset personangrep og direkte ufyselige årsakskommentarer. Jeg ba indirekte om at en moderator skulle komme inn å få gjort noe før det hele tok denne vendingen. Selv om det ble sakt fra amund om at det vil bli tatt afære er ikke dette nok.

 

Jeg foreslår herved at alle slutter å poste i denne tråden og at en moderator får stengt tråden. Flere av forumets medlemmer har utvist grovt mangel på skjønn og burde egentlig tenke seg litt om. Hvis de ikke skjønner hvilket lavmål de har plassert seg selv i kan mor og far sikkert hjelpe.

 

med trist hilsen

Yoda (may the force be with you, for det er det behov for)

Lenke til kommentar

Dette er en av de mest håpløse trådene jeg noen gang har sett her. Skjønner ikke at så mange tar seg bryet med å ergre seg over HomseIvan (greit, han er sikkert en idiot). Det som skjer er at han får all den oppmerksomheten han kan ønske seg selv om han ikke startet denne tråden engang. Hadde det ikke vært like greit å bare ignorert innleggene hans??

En ting er han i da flink til, å engasjere folk. Denne tråden, vel og merke ikke startet av den nå mye omtalte HomseIvan har (inkludert mitt) fått 35 svar og over 1000 visninger bare siden midnatt!! Kanske på tide å gi seg? Dere som har engasjert dere så veldig i denne HomseIvans uttalelser bør finne noe mer fornuftig etter min mening, kanskje hjelpe folk som trenger det (joda HomseIvan trenger sikkert hjelp, mewn overlat det til andre).

 

Hilsen

"En som er lei av denne tråden"

Lenke til kommentar

Jeg fatter ikke at det går ann...

Helt greit at Homseivan får seg en ørefik, men jeg fikk store øyne når jeg kikket lenger ned i tråden. Her er det flere som for lengst har kvalifisert seg for utestengelse. Jeg sikter til "kritikken" av Qwseyvnd. Det er rett og slett ikke annet en reinspikka mobbing. Om noen ikke behersker skrivekunsten fullt ut ser jeg ingen grunn til å iverksette full lynsjing (legge ut linker, si at han må være hjerneskada, være utlendig som ikke har lært seg norsk, osv osv...). Det er bare så forbanna feigt. Så lenge det ikke er usaklige meldinger kan jeg ikke begripe hva som er problemet. Selv hadde jeg ingen problemer med å forstå hva spørsmålene hans dreier seg om, selv om det kan være litt utydelig enkelte ganger. Og siden flere faktisk har kommet med løsningsforslag, så kan ikke jeg være den eneste. Så da kan heller de som er opptatt av syntakser (skrives forøvrig med ks og ikke x i det norske språk, slik en av mobben gjør lenger opp i tråden. Fei for din egen dør om du er så prippen på det) dra seg over til hjemmesidene for Norsk Språkråd eller lignende. Det er bare så ufattelig arrogant og smålig å henge ut folk fordi de stiller de "feil" spørsmålene. Her i forumet skal det være plass til alle, også de som sliter med nybegynner-problemer. Dette IKKE et sted forebeholdt eliten. Og det skal være åpent for alle aldersgrupper. Om han bare er en ti-aring, eller hva han nå enn er, så kan det umulig det grunn for utkastelse. Eller hva med dyslektikere? Skal de også kastes ut? Hadde det vært opp til meg hadde jeg uten å mokke sparka flere av dere oppover i tråden på huet ut.

 

Språk- og meningsfascister er noe av det mest motbydelige jeg vet.

Lenke til kommentar

Hvis denne personen faktisk på en eller annen måte er språklig hemmet, tar jeg tilbake alt jeg har skrevet. Med unnskyldning. Selvfølgelig.

 

MEN! Jeg er overbevist om denne personen har skrevet dette som en spøk. Og det er faktisk ganske bra skrevet! Dessuten, har denne Qwseyvnd sagt noe om sitt dårlige språk, gitt noen grunner til det osv..NEI!

 

-------

Syntax syntax syntax, det skrives slik på nettet lixom.. å bli kritisert for at jeg skriver feil gjør så vondt...NOT!

-------

Nå må du vel holde fast i bibelen med begge hender og telle til ti gåsa for ikke å bli for rasende..

 

 

[ Denne Melding var redigert av: panzerfaust på 2002-02-24 20:14 ]

Lenke til kommentar

Qwseyvnd er fra India.

Jeg kjenner han.

Så slutt og mobb han, han er min venn :smile:

kan kan vel ikke får att han ikke er perfekt med norsken.

så ta det med ro gutter, banning av homseivan er en ting men og starte en mobbekampanje mot Qwseyvnd er dårlig gjort :sad:

 

Ja så dårlig att han ble redd og tørr ikke skrive mere norsk nå, jeg prøver så godt jeg kan og overtale han til og fortsette med data og lære seg og skrive godt norsk, men han vet ikke om han tørr.

 

 

[ Denne Melding var redigert av: EL_Lobo på 2002-02-24 20:37 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...