Gå til innhold

Nok en useriøs fyr som herjer i forumet!!!!

Anbefalte innlegg

Ikke ta denne fyren seriøs! Les på noe av det han har postet!

Quote:

On 2002-02-23, HomseIvan skrev:

- Besj i AGP porten så funka alt som før!!

- Et prompen din då!

- Gå å et prompen din!!

- Ka passa best til fisk, poteter eller kålrabi?

- Et besj og sniff promp!

- Eat your doo doo!!

- Kan noken ambefale ei sovestilling?

Noken som vil bli frelst her?

- Noken som har gogos til salgs?

Sanne lilla figura som du leika med!

- Er det noken fleire enn meg som blir opphissa av sakkosekka?

Srpørsmålet er bare:

Hvor lang tid tar det før denne personen blir bannet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmmz. nei så normalt, var jo en her tidligere som var helt oppsatt av "dritt" ... bokstavlig talt, noe sier meg at dette er samme personen siden han skriver "besj" noe som han derre andre gjorde oxo (?)

BAN han nå, mens det ennå ikke er for sent!

Housey

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-24 00:29, SirHartge skrev:

Sleng av gårde en mail til noen av moderatorene, med link så ser vi på det så fort så mulig med slike poster. Takk for alle tips.

Bare hyggelig SirHartge! Skal sende mail neste gang han dukker opp (sikkert om en måned tid under et annet kallenavn!) :wink:

Lenke til kommentar

jo ja, skjønner hva du mener, men lurer på en liten ting, hva skal man med diskettstajon ? noen som i det heletatt bruker den lengere ? kutta ut min for flere år siden, har alldri trengt den heller!

[dette om diskett stajonene er tatt fra det første som kommer med Qwseyvnd søk som forfatter]

Housey

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-24 00:56, PanzerFaust skrev:

Hva med "Qwseyvnd" ? Ikke skriver han om besj som kisen over, men postene hans er likefylt tull og tøys. Syntaxløse setninger om HW for å være eksakt.

Faktisk ganske arti noen ganger må jeg innrømme...

Søk på poster med Qwseyvnd som forfatter så får dere se selv.

Tror heller at vedkommende er (utenlandsk) og har ikke lært seg å skrive samt formulere norske ord og setninger 100%

Lenke til kommentar

Varsomt nå!

Her er det satt inn ei kroppstakling som lukter gult kort lang vei. Siden ingen kjenner bakgrunn på Qwseyvnd skal man være meget forsiktig med å karakterisere personen.

Homseivan er det bare å fjerne fra forumet. Først sender man en post til han/hun og forklarer hvorfor. Alt begrunnes med henvisninger til forumets retningslinjer.

Vi må bli litt flinkere å angripe sak og ikke person. Det vil heve kvaliteten i diskusjonene samt at forumet kan være en plass der mange tørr komme med innlegg uten å være redd for at ens person skal komme i skuddlinjen.

Yoda

Lenke til kommentar

Er langt på vei enig med deg Yoda. Men faktum er jo at enkelte fortsetter med tullet sitt, til tross for henstillinger / advarsler om å slutte med slikt!

Da er det kanskje ikke så rart at det av og til "sprekker" for enkelte?

Selvsagt skal man så langt som mulig skille mellom sak og person. Men når ting utarter, blir det av og til vanskelig å unngå en og annen direktehenvendelse.

Hensikten for de fleste som bryr seg, er jo nettopp det du nevner, heve kvalitet og saklighet!

Jeg er ganske sikker på at så lenge inleggene har fornuftige og relevante innhold og et saklig språk, så velger man vel å overse skriveleifer og en og annen misbruk av caps!

[ Denne Melding var redigert av: Skrue på 2002-02-24 11:24 ]

Lenke til kommentar

Helt klart man blir litt irritert når forumet blir benyttet til (jeg velger å se det sånn) slike barnslige post.

Det er her moderatorne kommer inn. En personlig post til vedkommende med beskjed om retningslinjene for forumet. Blir ikke dette tatt ad nota er det ut. Det er ikke en oppgave for de andre brukene av forumet å løse slike problemer.

For alt vi vet kan det være årsaker til slike post som krever annen behandlig en harde personlige kritikker.

Jeg synes at vi skal holde oss for gode til slike angrep og heller skrive om ting vi har bedre peiling på.

Yoda

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-24 12:02, Yoda skrev:

Helt klart man blir litt irritert når forumet blir benyttet til (jeg velger å se det sånn) slike barnslige post.

Det er her moderatorne kommer inn. En personlig post til vedkommende med beskjed om retningslinjene for forumet. Blir ikke dette tatt ad nota er det ut. Det er ikke en oppgave for de andre brukene av forumet å løse slike problemer.

For alt vi vet kan det være årsaker til slike post som krever annen behandlig en harde personlige kritikker.

Jeg synes at vi skal holde oss for gode til slike angrep og heller skrive om ting vi har bedre peiling på.

Yoda

Støttes!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...