Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

vw passat 05, afp inappropriate

Anbefalte innlegg

Hei....

Jeg var ute å kjørte idag, når jeg skrudde av motoren og på igjen senere. Fikk jeg afp inappropriate feil på dashen. Finnes det noe billig alternativ og fikse det? og evnt er bi-xenon pærene på vei til å ryke? kjørelysene lyser ikke så langt som de pleier. de lyser så og si ca 10m foran bilen. Og den lyser ganske langt ned i asfalten. samtlige så blinker det en pære på front.

takker alle for svarene.  :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dra til et verksted hvis du ikke kan å skru på bil. Som regel det greieste.

jeg kan skru på bilen. tenkte en rimeligst måte.

Jeg har ikke peiling på hva afp er. En venn av meg monterte 2 ryggelys på en 2009 Touran og han fikk en feilmelding på hovedlysene. Det ble en omfattene feilsøking hos Møller og de til slutt byttet ECU i motoren. Feilen viste seg å komme fra ryggelysene og begge baklysene han kjøpte fra Kina.

Har du monetrt noe elekriske i bilen eller forandret noe?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Bl1pxhpU

Begynn med en diagnose har du vag com kommer du langt, da kan du lese av feilkoder.

Kan verre en sensor som er dårlig, også dårlig kontakt på ledninger,.

Har du gammelt/dårlig batteri på bilen så kan du få denne feilen, om det ikke er nok strøm.?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke peiling på hva afp er. En venn av meg monterte 2 ryggelys på en 2009 Touran og han fikk en feilmelding på hovedlysene. Det ble en omfattene feilsøking hos Møller og de til slutt byttet ECU i motoren. Feilen viste seg å komme fra ryggelysene og begge baklysene han kjøpte fra Kina.

tror ikke det har noe med de pærene jeg byttet forrige måndte, bare at de kom plutselig etter jeg kjørte hjem fra sverige. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...