Tryminator Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 (endret) Hei Skal ha ny telefon og har sett på Nexus 6P og Note 5. Hva tror dere? Kjøper jeg note 5 må jeg ha den fra utlandet, så da mister jeg garanti, er et minus, men klarer meg uten. Prisen blir ganske lik siden jeg må bestille Note 5 fra f.eks. ebay. Liker godt at Note 5 har mindre størrelse (selv om den har samme skjermstørrelse) og qi charging. S-penn er ikke så viktig. Pluss med 6P er front facing speakers, pure android og større batteri. Hva mener dere? Endret 15. oktober 2015 av Tryminator Lenke til kommentar
MrL Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Hvis du ikke er ute etter penn, hvorfor ikke vurdere Samsung galaxy s6 edge +? Den buede skjermen er ikke bare en gimmick, den er med på å gi det beste bilde jeg har sett på en mobil hittil. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 15. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2015 (endret) Hvis du ikke er ute etter penn, hvorfor ikke vurdere Samsung galaxy s6 edge +? Den buede skjermen er ikke bare en gimmick, den er med på å gi det beste bilde jeg har sett på en mobil hittil.Vurdert den... men usikker på den buede skjermen. Er eneste forskjellen at edge + har bued skjerm og note 5 har s pen? Efit: blir for dyrt å kjøpe edge + i Norge. Nesten 9k for 64gb versjonen. Skal til London i slutten av november, blir ca 6k for den der. Kan jo vurdere det, litt skummelt uten garanti da. Endret 15. oktober 2015 av Tryminator Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 16. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2015 (endret) Glamte at pund er på nesten 13 kr :O prisen blir ca det samme... Endret 16. oktober 2015 av Tryminator Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 16. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2015 Tror faktisk jeg venter til neste år s7... snapdragon 820... Har en Oneplus One nå, og den er helt OK. Ser egentlig ikke grunn i å oppgradere nå (blir nok fornøyd neste år med at jeg ventet XD). Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Tror faktisk jeg venter til neste år s7... snapdragon 820... Har en Oneplus One nå, og den er helt OK. Ser egentlig ikke grunn i å oppgradere nå (blir nok fornøyd neste år med at jeg ventet XD). Jeg hadde OPO, solgte den til fordel for S6. Hvorfor? QHD-skjermen, kamera og en mer "premium"-feel. Nå derimot, forsøker jeg å selge unna S6'en til fordel for 6P. Hvorfor? Nexus-oppdateringene, det gigantiske batteriet (som er det værste med S6...), Nexus Imprint (alltid vært fan av plasseringen bak, à la min tidligere G3) og ikke minst - front f***ing facing speakers! Jeg har testet Note 5, og hadde aldri brukt penger på den. Du betaler for S-pen (som jeg aldri brukte på min Note 3), og du får ikke de tingene som er viktig for meg - front f***ing facing speakers, nexus-oppdateringene og Nexus Imprint! Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå