Gå til innhold

Noe som har brukt airport express?

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med å bruke en slik? http://bilde.dinside.no/test+apple+airport+express.jpg?o=138772&w=225&frame=0&ee=

Skal koble til en dock, kommer opp et nytt nettverk på iphonen men jeg har jo ikke passord til dette, og når jeg trykker administrer nettverk, så blir jeg videresendt til en app som kun finnes i US app store..

Hvordan er gangen i dette, er det noe som må konfigureres via mac i forkant eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nullstill airporten, laste ned Airport-verktøy fra appstore og konfigurer.

Hvordan nullstiller jeg den (?) Finner ingen switch eller hull i den for å gjøre det..

..og kan jeg konfigurere trådløst fra app på iphone, eller må AE kobles til mac el. med nettverkskabel først?

Lenke til kommentar

Funker hva? Aner ikke hva jeg skulle si der. Kanskje lenke til Airport-appen i App Store?

Anyway. Hvilken er det? Et kjapt søk på google gir flere treff, og da tenker jeg denne er en god start.

https://support.apple.com/en-us/HT201945

Hehe, ikke godt å si, tenkte du kanskje mente AE enheten. Men iallefall, det er denne: http://prntscr.com/8t90co, prøvde å resette ved å holde inne knappen, men den lyser fortsatt orange, så tenker at første steg er vel å få den til å lyse grønt?

Lenke til kommentar

Jeg ville gjort en factory reset;

Factory Default reset (using reset button)

If the device isn't accessible from AirPort Utility, the Factory Default reset can be accomplished by using the reset button.

Disconnect the base station's power cord.

Press and hold the reset button with a pen, pencil, or straightened paperclip. While continuing to hold the button, reconnect the power cord. Keep holding the reset button until you see the status light (LED) start to flash amber rapidly, which should occur after about six seconds.

Lenke til kommentar

Jeg ville gjort en factory reset;

Factory Default reset (using reset button)

If the device isn't accessible from AirPort Utility, the Factory Default reset can be accomplished by using the reset button.

Disconnect the base station's power cord.

Press and hold the reset button with a pen, pencil, or straightened paperclip. While continuing to hold the button, reconnect the power cord. Keep holding the reset button until you see the status light (LED) start to flash amber rapidly, which should occur after about six seconds.

Gjorde det, lyser fortsatt orange (usikker på om den i det hele tatt skal lyse grønt?)

Har også hørt at: eldre versjon med 802.11b/g produsert frem til mars 2008 ikke støttes av nyere versjoner av IOS og OS X. ..(står @2008 på min)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...