schloemi Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 kommet til level 12 og ser meg nå nødt til å bruke cheat code :grine: ..men jeg klarer ikke å få opp consolen ... det står at man skal trykke shift + ~ før man skriver inn coden men det skjer ikke noe... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg kom til level 12 og var aldri nærheten av å måtte bruke cheats ! laaaame.. Lenke til kommentar
pian Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Samme her Mafia er kult det, så hvis du må prøve maange ganger er det bare et pluss, hehe. Lenke til kommentar
fanden5 Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 vist du må bruke cheats gå på www.megagames.com og last en trainer ikke bruk cheats det går greit ann å spille igjenom uten Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Mafia er noe av det tøffeste jeg har spillt. Kan ikke sammenliggne det med GTA3 eller Vice City etter min mening siden det er så sinnsykt mye bedre. AI, grafikk, gameplay osv.. Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Hva er det som er på level12? Har runda spillet uten koder, men jeg kan ikke huske hva som er på level12 :ide: Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Må jo nesten være siste level. Er den eneste som er skikkelig vanskelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå