Gjest Slettet+135sgd Skrevet 15. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2015 Jeg behøver å kjøpe business casual sko i Oslo. Ettersom jeg går til og fra jobb, som utgjør litt over en times spasertur hver dag, er det spesielt viktig at de er gode å gå i. Setter pris på om noen kan anbefale en skobutikk hvor jeg kan kjøpe dette, med prisklasse på rundt 2 000 - 2 500 kr. Har ikke særlig erfaring med skokjøp (har tidligere kun gått for veldig konvensjonelle rimelige sko). Lenke til kommentar
F J E L L Skrevet 15. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2015 Spør om hjelp hos Dagestad ved Bislett. Der har de gode sko og dyktige butikkmedarbeidere. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2015 En times spasertur er temmelig heavy greier. Er det et alternativ å oppbevare skoene på jobb? Jeg har god erfaring med å bytte sko når jeg kommer på kontoret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 15. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2015 (endret) Ville gjort som Herr Brun sier. Kjøp gode gåsko til jobb, ikke tenk på utseende men funksjon. Ha penskoa på jobb istedet. Se etter merker som Salomon, Haglöfs, Ecco osv. Nøyaktig hvor du burde gå for å få testet sko i Oslo er jeg usikker på. Kikk i sportsbutikker! (Torshov sport osv) Vil anbefale at du investerer i enten en støpt innersåle, eller noe alá denne. EDIT: Leif Endret 15. oktober 2015 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå