shitfacefiz Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 (endret) Hei! Jeg holder på å bygge meg ny datamaskin. Dette er første gang jeg har valgt ut deler uten hjelp, og vil være sikker på at alt er ''compatible'' og ser bra ut, eller om det er noe jeg har glemt/mangler. Skal være en grei nok Gaming Pc, er ikke veldig kresen, og budsjett er ikke et stort problem. Hovedkort: ASUS M5A99FX PRO R2.0 Prosessor: AMD FX-8350 BLACK EDITION Skjermkort: MSI R9 380 GAMING 4GB Kabinett: CORSAIR CARBIDE 300R Strømforsyning: XFX 850W Pro850S (80+Bronze) RAM: KINGSTON HYPERX FURY 8 GB DIMM DDR3-1866 Prosessorkjøling: COOLER MASTER HYPER 412S CD/DVD ROM: ASUS BW-16D1HT Harddisk: Seagate Desktop SSHD 2 TB Endret 15. oktober 2015 av shitfacefiz Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Håper du for godt skyld kjøper brukt? For man kjøper ikke AMD prosessor ny i dag for å si det slik. Da venter man heller på AMD Zen som kommer drit seint. For det andre ser ikke noe direkte feil med det første bør du vurdere noe bedre psu: EVGA SuperNOVA 850 G2 dette er spessielt viktig med tanke på AMD og overklokking, da amd oppsett trekker mere strøm en skylake og nvidia skjermkort. Lenke til kommentar
shitfacefiz Skrevet 16. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2015 Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Hvis budsjett ikke er et stort problem, lar man være å kjøpe en 3 år gammel AMD-prosessor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå