Rolf Kristensen Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Ugang 2 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Ja det må man si! Riktig flott dette, både bildet og bildet for å si det sånn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Kraftig uttrykk, meget god veggkunst, og som blir fint formidlet av deg her. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Var ikke farlig, om dette var nivået på veggkunst rundt om. Veldig severdig, og med budskap som vekker ettertanke. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Det var dramatisk gatekunst. Passet veldig godt med vignett på bildet. Fin skarphet og mange detaljer. -Frode Lenke til kommentar
HSP Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Igjen synes jeg du er flink til å dokumentere kunsten, og på en måte som virkelig viser respekt for kunsteren som i dette tilfelle tydeligvis kaller seg Sofles. Jeg ser at samme karen tydeligvis har malt langs toglinja jeg tar til jobb også - litt mer hastverksarbeid der, men allikevel skikkelig stilig. Henning Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 16. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2015 Takker og bukker for de hyggelige tilbakemeldingene ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Jo, dette kan nok ha vært en togulykke som ikke vi kjenner til. Nå vet jeg ikke riktig hvor dette er i Drammen, men får meg til å tenke på at da jeg sist var tilbake på Lilleborgbanen i min barndoms gate på Torshov fortalte en svært ung graffitimaler som holdt på der om en 150 meter lang mur i Drammen. Her tror jeg at jeg ville sløyfet alt på oversiden av muren da det ikke gir noe spesielt til bildet. Godt mulig dette prosjektet skriver det "UGANG". Men normalt skrives ordet "UGAGN" hvilket jo sier at det ikke gagner noe. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg