Ragnar Skj Skrevet 16. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2015 Hvis det løse tauet er fortøyninga så skal det vel ikke store vindpustet til før båten drar på egenhånd. Greit utsnitt og komp. Idyllen er der uten at bildet er av de mest spennende du har levert. Men sånn er det jo med de fleste av oss hvis vi ikke skal levere bare skrytebildene våre. Roar Hei Roar, du har selvfølgelig helt rett i dette med at bildet ikke er av de mest spennende, men med såpass hyppige leveringer så vet jeg at det kan bli noe blandet kvalitet. Jeg tenker allikevel, ut fra mine egne subjektive vurderinger, at det bare skal sendes inn bidrag som kan forsvares kvalitetsmessig/opplevelsesmessig. Så blir det opp til seere å vurdere om det er noe å kommentere. Jeg er også klar over at en del av kommentarene til mine bilder får jeg fordi jeg selv gir mange. Altså er det store muligheter for at får jeg flere kommentarer enn jeg strengt tatt fortjener. Håper å bli trodd på at jeg ikke gjør dette med hensikt å få tilbake kommentarer til egne bidrag. Derimot irriterer jeg meg over at noen legger inn bilder uten å gi kommentarer til andres. Mener dette er en uting og som ikke gavner forumet. Mener du har vært inne på at det enkelte steder er en forutsetning at for hvert bilde du selv legger inn, så skal minst tre andre kommenteres. En god leveregel som gjerne kunne vært innført også her på Bildekritikken. At du kommenterer så mye som du gjør er en berikelse for forumet, og særlig fordi du er villig til å dele dine gode kunnskaper, noe som er svært nyttig for oss andre. Mine kunnskaper er såpass begrenset at jeg er forsiktig med å komme med forslag til endringer/forbedringer, men synes det er hyggelig å gi oppmuntrende ord til andres bilder. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg