SeanZero Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Hei, jeg lurer på hva som skjer når andre lag vi enten skal spille mot eller har spilt mot trekker seg fra turneringen. Vi har dermed spilt færre kamper enn de andre lagene i 4.div og har derfor ikke muligheten til å få de poengene vi burde ha. Laget mitt "A5" har tidligere spilt mot QSG Esports og vi vant 2-0 men vi har ikke fått poeng siden de har trukket seg. I går skulle vi spille mot MIA og de møtte ikke opp og plutselig var de trukket fra turneringen. Noen som vet om vi får muligheten til å spille mot andre lag for å gjøre opp for de kampene? Lenke til kommentar
TST Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Når er lag trekker seg vil divisjonen spilles videre som om laget aldri deltok. Ingen har vunnet eller tapt mot det aktuelle laget. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 det er jo en rar regel , når det er no show må det jo regnes som win på walkover Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Blir helt feil å få tilkjent seier mot noen som er trukket fra seriespillet. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 så om et lag er uheldig at flere motstandere trekker seg skal de ikke ha mulighet til og avansere i serien ? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Jeg tror ikke du skjønner helt. Samtlige kamper spilt av det laget som trekker seg/blir disket blir strøket. Dermed vil alle lag ende på like mange tellende kamper. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå