Arodem Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Men du kan fremdeles sno deg unna!Har du utnyttet smutthull i The Witcher 3? Da får du besøk av skatteoppkreveren Lenke til kommentar
zilas0 Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Nei kor teit! Det sko ha vært sånn at vess du va ærlig eller ikkje ærlig så vart du tatt på fersken uansett, akkurat som den store oksa som kommer og tar livskiten av deg vess du mass farm kuan. 1 Lenke til kommentar
NBT Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 eg fikk tax fyren etter meg .. men adri har eg brukt noen form for hide eller pealr exploide O.o ikke helt sikkert hvordan spelle detecte dette .. men etter eg started ny spell kom han også etter meg med engang eg kom til market område i oxendfort ... så tror ikke det stemme han komme kun etter folk som misbrukte exploiten eller noe sånt Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 (endret) Skjønner ikke hvorfor folk som er ute etter å exploite spillet ikke bare laster ned en trainer eller eventuelt bruker juksekoder i konsollen? Endret 16. oktober 2015 av Allostasis Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Skjønner ikke hvorfor folk som er ute etter å exploite spillet ikke bare laster ned en trainer eller eventuelt bruker juksekoder i konsollen? Endel spill slår jo av achievments da feks? AtW Lenke til kommentar
flogvit Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Skjønner ikke hvorfor folk som er ute etter å exploite spillet ikke bare laster ned en trainer eller eventuelt bruker juksekoder i konsollen? Er ikke så enkelt for de som spiller på f eks PS4. Litt lettere for de som spiller på PC. Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Skjønner ikke hvorfor folk som er ute etter å exploite spillet ikke bare laster ned en trainer eller eventuelt bruker juksekoder i konsollen? Endel spill slår jo av achievments da feks? AtW Ja, hvis man bryr seg om slikt vas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå