Gå til innhold

Nytt microATX kabinett

Anbefalte innlegg

hallais,

er ute å kikker etter et nytt microATX kabinett. har nå et Aopen 450 men det er jaggu meg så latterlig at jeg skal slenge det ut vinduet og rett ned i betongen 3 etasjer under når jeg får nytt.

noen som har noen ide om et pent (les:stilrent) kabinett, gjerne i aluminium. jeg trenger ikke mer enn en 5 1/4 og null 3.5" plasser.

kanskje jeg skal nevne at jeg skal bruke en 2500+ og et 9600pro kort i box'n..sammen med en seagate barracudaV...

jeg har fått lov til å ha en shuttlebox på stua frem til nå men vil gjerne ha noe hvassere der...og da børr det være pent ellers blir jeg henvist til et kaldt kjellerrom igjen..og det er ikke kuult...

Endret av dominus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
null 3.5" plasser.

Trenger kanskje en slik til HDD? :)

Sort Chieftec er vel ikke så veldig pent men synes personlig det er greit nok. Synes også dette ser greit nok ut.

Edit: Siste kabinettet du har? Er det så dårlig. Har tenkt på å invistere i et slikt til server men hvis det er så fælt gjør jeg seff ikke det...

Endret av Nostradamus
Lenke til kommentar
Edit: Siste kabinettet du har? Er det så dårlig. Har tenkt på å invistere i et slikt til server men hvis det er så fælt gjør jeg seff ikke det...

luftehullene hvor man skal montere 8cm vifte foran og bak er så små at lufta knapt nok kommer gjennom! lufta stopper opp og returneres inn i kassa...det er alt for dårlig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...