Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Brukt Tesla, hva må jeg sjekke?


Salvesen.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her står det at en Tesla har rompekjørt en annen bil. Trodde disse bilene hadde sånn system for automatisk brems jeg sånn at det ikke gikk an?

http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/2015/11/24/Trafikkuhell-p%C3%A5-Heimdalsmyra-11845254.ece

Alt er mulig.. Nå kjenner jeg ikke til systemet, enda. Men om det er glatt og slikt er det jo mulig å kollidere. Sikkert mulig å overstyre det også. 

Lenke til kommentar

Det er jo risiko med å kjøpe og selge biler da, det gjelder å sette lav nok pris med en gang hvis ikke blir den bare liggende. Innen 2-3 uker bør den absolutt være solgt. Sørg for å fikse ALT og at den er skinnende ren og presentabel samt sette en god pris så blir den nok solgt. Biler har betydelig verdifall og man må bare innse tapet og selge uansett, det er jo der om man ikke får solgt også.

Lenke til kommentar

Det er jo risiko med å kjøpe og selge biler da, det gjelder å sette lav nok pris med en gang hvis ikke blir den bare liggende. Innen 2-3 uker bør den absolutt være solgt. Sørg for å fikse ALT og at den er skinnende ren og presentabel samt sette en god pris så blir den nok solgt. Biler har betydelig verdifall og man må bare innse tapet og selge uansett, det er jo der om man ikke får solgt også.

 

Jo absolutt :) Skal selges via en som driver med polering og salg av biler så den kommer til å være i god stand til salg. Men man vet aldri, føler det er en dårlig tid å selge på også, så da er det jo greit å ha en plan b hos tesla selv om det nok blir ekstra surt prismessig :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg havnet bak et par sånne støvsugere i dag..

Den ene i 70km/t i venstrefeltet på motorveien.

Den andre enda litt saktere, men i det minste i høyrefeltet. Selv det lager dog kø.

 

Hva har det egentlig med biltypen å gjøre? Jeg suste forbi ganske mange fosilsinkere i dag, tok meg dog ikke bryet i å merke meg bilmerke, farge på bil/sjåfør, registreringsnummer eller andre ting jeg kunne sette de i bås for  :xmas:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...