_dundun_ Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Da var endelig bilen mottatt - nesten like moro som å overta den første! Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 26. november 2015 Forfatter Del Skrevet 26. november 2015 Da var endelig bilen mottatt - nesten like moro som å overta den første! Grattis! Fikk du ordet med faktura? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Her står det at en Tesla har rompekjørt en annen bil. Trodde disse bilene hadde sånn system for automatisk brems jeg sånn at det ikke gikk an? http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/2015/11/24/Trafikkuhell-p%C3%A5-Heimdalsmyra-11845254.ece Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 27. november 2015 Forfatter Del Skrevet 27. november 2015 Her står det at en Tesla har rompekjørt en annen bil. Trodde disse bilene hadde sånn system for automatisk brems jeg sånn at det ikke gikk an? http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/2015/11/24/Trafikkuhell-p%C3%A5-Heimdalsmyra-11845254.ece Alt er mulig.. Nå kjenner jeg ikke til systemet, enda. Men om det er glatt og slikt er det jo mulig å kollidere. Sikkert mulig å overstyre det også. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Her står det at en Tesla har rompekjørt en annen bil. Trodde disse bilene hadde sånn system for automatisk brems jeg sånn at det ikke gikk an? http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/2015/11/24/Trafikkuhell-p%C3%A5-Heimdalsmyra-11845254.ece Ikke alle bilene som har disse systemene. Systemet i seg selv er relativt nytt. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 2. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2015 Oppdatering på mine sider idag Estimated DeliveryDecember 17, 2015 - December 31, 2015 Da blir det forhåpentligvis bil før årsskiftet 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 2. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2015 Og F10-en er solgt? Den prosessen starter vell snarlig tenker jeg, om jeg ikke bare lar tesla ta i mot den. Venter på innbytte pris:) Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Tar de bytte i skurtreskere altså ;-) Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 3. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2015 Tar de bytte i skurtreskere altså ;-) Ja ble overrasket selv, derfor jeg sjekket det opp nå i siste liten. fikk en mail sist uke om det Blir vell en nødløsning om jeg ikke får solgt privat raskt, regner ikke med de gir så gode priser.. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 De har sikkert en tredjepart som tar mot bilene. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 De har sikkert en tredjepart som tar mot bilene. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 3. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2015 De har sikkert en tredjepart som tar mot bilene. Ja det jeg tenker, har dårlig erfaring med dette da jeg leverte en skoda inn til bavaria i bytte for en del år tilbake. makan til skampris skal en lete lenge etter:P ikke snaue disse oppkjøperne. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Det er jo risiko med å kjøpe og selge biler da, det gjelder å sette lav nok pris med en gang hvis ikke blir den bare liggende. Innen 2-3 uker bør den absolutt være solgt. Sørg for å fikse ALT og at den er skinnende ren og presentabel samt sette en god pris så blir den nok solgt. Biler har betydelig verdifall og man må bare innse tapet og selge uansett, det er jo der om man ikke får solgt også. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 3. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2015 Det er jo risiko med å kjøpe og selge biler da, det gjelder å sette lav nok pris med en gang hvis ikke blir den bare liggende. Innen 2-3 uker bør den absolutt være solgt. Sørg for å fikse ALT og at den er skinnende ren og presentabel samt sette en god pris så blir den nok solgt. Biler har betydelig verdifall og man må bare innse tapet og selge uansett, det er jo der om man ikke får solgt også. Jo absolutt Skal selges via en som driver med polering og salg av biler så den kommer til å være i god stand til salg. Men man vet aldri, føler det er en dårlig tid å selge på også, så da er det jo greit å ha en plan b hos tesla selv om det nok blir ekstra surt prismessig Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 De har sikkert en tredjepart som tar mot bilene. Det stemmer, Tesla leverer alt til en oppkjøper så vidt jeg vet.. Dog hender det visst at de tar inn brukte Tesla-biler selv. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 29. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2015 bilde fra gårsdagens opphenting! Meget fornøyd sålangt etter en "langtur" i går(550) 1 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Jeg havnet bak et par sånne støvsugere i dag.. Den ene i 70km/t i venstrefeltet på motorveien. Den andre enda litt saktere, men i det minste i høyrefeltet. Selv det lager dog kø. 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 29. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2015 Jeg havnet bak et par sånne støvsugere i dag.. Den ene i 70km/t i venstrefeltet på motorveien. Den andre enda litt saktere, men i det minste i høyrefeltet. Selv det lager dog kø. Hva har det egentlig med biltypen å gjøre? Jeg suste forbi ganske mange fosilsinkere i dag, tok meg dog ikke bryet i å merke meg bilmerke, farge på bil/sjåfør, registreringsnummer eller andre ting jeg kunne sette de i bås for 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå