Not Impressed Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Min samboer har kjøpt seg S6 Edge. Den har fingeravtrykkleser og har lagt seg selv, men er det mulig å legge "mitt" (eller flere) fingeravtrykk? Hvordan gjør man eventuelt dette? Enkelt og greit for å slippe å bruke kode ved å låse opp telefonen. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Innstillinger > Låseskjerm og sikkerhet (eller noe i den duren) > FingeravtrykkDer kan du legge til et fingeravtrykk, opp til 4stk Lenke til kommentar
Not Impressed Skrevet 15. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2015 Innstillinger > Låseskjerm og sikkerhet (eller noe i den duren) > Fingeravtrykk Der kan du legge til et fingeravtrykk, opp til 4stk Strålende! Takker for svar! Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Innstillinger > Låseskjerm og sikkerhet (eller noe i den duren) > Fingeravtrykk Der kan du legge til et fingeravtrykk, opp til 4stk Strålende! Takker for svar! No problem. Sleit litt selv med å finne den funksjonen selv når jeg fikk meg S6, igrunn ^^ Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Bør legge til fingeren du bruker mest 2 ganger, da den vil lese den bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå