firberblad Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 however og å kalle det en ekspansjon synes jeg er meget overdrevet Fordi? Lenke til kommentar
Zzidolfas86 Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 however og å kalle det en ekspansjon synes jeg er meget overdrevet Fordi? Fordi jeg mener det ikke var nok innhold. You know, freedom of speech og alt det der. Lenke til kommentar
halsn Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Dette er jo en ekspansjon slik ekspansjoner skal være. Ikke som den driten andre lanserer og tar over 100,- for noe med 1-2 timers innhold. Bioware burde skamme seg dersom en sammenligner denne ekspansjonen med det som har kommet til DA3. Vet ikke hva du snakker om. Jeg brukte cirka 10 timer på hvert DLC som kom ut til Dragon Age Inquisition, vil jo si at det er mini ekspansjoner og ikke DLC. Du burde skamme deg for å komme med en kommentar som ikke er relevant. EA/Bioware har heller aldri sagt at det var ekspansjoner, det var DLC. fuck dragon age. Witcher for alle penga! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå