Webspire Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Hei, var innom Mulberry her om dagen og kjøpte en dokumentmappe. Har jeg angrerett på disse produktene? Dette står på kviteringen: Byttes innen 10 dager mot kvittering. Penger gis ikke i retur. Ved reklamasjon skal kvittering medbringes. Går ut i fra at det ikke er noe angrerett på slike varer? Noe jeg synes høres veldig merkelig ut... Lenke til kommentar
avo Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Det er vel ikke angrerett på noe du kjøper over disk, med mindre butikken selv gir deg det som en ren service. Over nett eller telefon derimot har du en lovregulert angrerett. 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 I vanlig butikk har de ikke mer angrefrist enn det butikken velger å gi deg. Altså, alt mer enn "kjøpt er kjøpt" er noe butikken frivillig gir, de fleste har en form for angrerett, men det er helt opp til butikken hva og hvordan dette gjøres. 1 Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Hei, var innom Mulberry her om dagen og kjøpte en dokumentmappe. Har jeg angrerett på disse produktene? Dette står på kviteringen: Byttes innen 10 dager mot kvittering. Penger gis ikke i retur. Ved reklamasjon skal kvittering medbringes. Går ut i fra at det ikke er noe angrerett på slike varer? Noe jeg synes høres veldig merkelig ut... Sannsynligvis gir de deg slik jeg leser den en bytterett, ikke angrerett. Du vil jo ikke få penger tilbake, så de er "låst" hos dem. Men skulle du angre farge e.l. så forstår jeg det slik at du kan komme tilbake å bytte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå