Gå til innhold

Abstrakt 673

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Er noe med det geometriske og fargespillet her...

Du overlater veldig mye til fantasien, og det tror jeg er en utfordring for mange. En del "tør" nok ikke begi seg ut på fantasiens vinger, kanskje fordi de er redde for å virke snåle eller bli misforstått.

Når det er sagt, så er det severdige bilder du presenterer, men kanskje målgruppen for slike bilder er litt liten..... Føler meg litt sær jeg også, med mine gatebilder, men ser ikke noe grunn til og forandre meg for det, og det håper og tror jeg ikke du heller gjør:-)

Lenke til kommentar

Det kan fort bli litt for mange bilder ja, det ser jeg sjøl også. Det er noe musk å holde styr på, må nok bli flinkere å slette,...men det er så vanskelig...det kan jo bli noe ut av det liksom..:)

Jeg kommenterer nok på flere enn jeg får tilbakemelding fra jeg også. Noen dager har jeg tid, andre dager har jeg ikke tid, noen dager tar jeg meg tid. ;)

Bildet var forresten fabelaktig flott! :)

Lenke til kommentar

Tid og prioritering ja.alltid vanskelig.

Noen ganger rekker man ikke alt man ønsker eller burde. Sånn er det jo bare.

Bildet er abstrakt og flotte farger. Ja kanskjrmålgruppen er liten men hva så. Hadde vært j... Kjedelig om alle skulle vært I samme målgruppe . Nei kreativitet og finne sin nisje er viktig. Og det klarer du mesterlig Roar.

Lenke til kommentar

Flotte sammensatte og avstemte farger, meget behagelig å se på. Vil også fremheve belysninger du har lagt på i mellomrammen, omtrent som et baklyst Philips fjernsyn som styrer fargene på bakveggen avhengig av hva som viser på skjermen. (Litt søkt sammenligning kanskje, men du forstår vel hva jeg mener).

Vennlig hilsen Ragnar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...