sussss Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Stryn fjellet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Nydelig landskapsbilde med god dybdefølelse! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Vakkert bilde, godt komponert. Fint i Stryn! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Et meget godt fjell- og landskapsbilde med veien og dalen som suger blikket innover i bildet. God komposisjon. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 15. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2015 Tusind tak :-) Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Ja, dette var virkelig bra. Komposisjonen bringer oss innover i fjellheimen. Detaljer i skyene. Fine høstfarger. -Frode Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Ja, det må tas en tur til Norge om du vil ha bilder av skikkelige fjell. Lys, dybdeskarphet, farger og detaljer sitter godt her. Siden jeg har det med å la blikket sveipe langs kanter og hjørner har jeg et par korrigeringsforslag her: Litt urolig nede i høyre hjørnet så jeg ville tatt kanskje 2 cm eller så nede for da vil kanten på den litt avlange steinen der gå ut som en ren diagonal på nedre ramme med litt luft fram til hjørnet. Oppe til venstre har du en svart kladd som trekker oppmerksomhet akkurat i bildekant. Derfor tenker jeg kanskje 1 cm eller så beskjæring til venstre. Men da må du passe på å samkjøre med beskjæringen nede så du unngår linje eller element direkte ut i nedre venstre hjørne. Kan oppfattes som pirk dette, men det er faktisk slike småting som gjør det siste lille for å perfeksjonere et bilde. Roar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 21. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2015 Ja, det må tas en tur til Norge om du vil ha bilder av skikkelige fjell. Lys, dybdeskarphet, farger og detaljer sitter godt her. Siden jeg har det med å la blikket sveipe langs kanter og hjørner har jeg et par korrigeringsforslag her: Litt urolig nede i høyre hjørnet så jeg ville tatt kanskje 2 cm eller så nede for da vil kanten på den litt avlange steinen der gå ut som en ren diagonal på nedre ramme med litt luft fram til hjørnet. Oppe til venstre har du en svart kladd som trekker oppmerksomhet akkurat i bildekant. Derfor tenker jeg kanskje 1 cm eller så beskjæring til venstre. Men da må du passe på å samkjøre med beskjæringen nede så du unngår linje eller element direkte ut i nedre venstre hjørne. Kan oppfattes som pirk dette, men det er faktisk slike småting som gjør det siste lille for å perfeksjonere et bilde. Roar Tak for alle dine gode forklaringer på beskæring af mit billede ..Du giver dig god tid til at komme med gode ideer det sætter jeg pris på ..altid rart at lære noget nyt :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg