Gjest Slettet-P8zKbRH56D Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Nå som jeg endelig begynte å få mindre smerter etter at jeg fjernet mandlene har et større problem oppstått... Jeg har fått vond smak i munnen, og tykker slimaktig spytt som jeg ikke klarer å svelge, men som jeg hele tiden må spytte ut i et glass hvert 30 sek. Utifra research så virker det som om dette har noe med at når man slutter med enkelte medikamenter så vil ikke lengre munnen være så tørr, og dermed vil det da bli unødvendig mye spytt rett etter man har sluttet...... Uansett, det er litt krise nå etter som jeg først og fremst er trøtt, men også faktisk vil på forelesning i morgen tidlig.. Jeg har tatt medikamenter i dag, bare endel færre enn hva jeg har tatt de siste 8 dagene. Noen tips/erfaringer??? Lenke til kommentar
Woff Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Kontakt lege! Dette kan være bivirkninger / følgeskader som en lege vil kunne se med en gang. Spyttproduksjonen vil neppe avta hvis du spytter ut og derved fjerner det munnen din har produsert for å bekjempe problemet. Spyttproduksjonen vil da fortsette på høygir.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå