t3nk Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Først var problemet for mye fritid, og slet med å jobbe med studier, da jeg hadde dårlig samvittighet for at jeg ikke synes jeg var sosial nok, noe som tidligere var ett stort problem pga sosial angst og slikt. Idag er det værste av det over. Føltes som jeg gjør noe hele tida, iallefall i uken. Helga er kanskje litt aktivitet, men mest å lade opp til neste uke. Helt for jævlig lei av ca 3t pendling (t/r) per dag. Trener, både i direkte form 2-3 ganger i uka, og med en spesiell aktivitet 1-3 ganger i uka. Har lyst på en mer sosial hobby sak. Begge dem jeg har kan være det, men ingen jeg møter utenfor aktiviteten. Finnes direkte sosiale ting der jeg studerer, men det er ca 1,5 timer unna, og jeg er dritlei både byen og reising. Vil gjerne noe hvor det er litt 50/50 av gutter/jenter, mest fordi jeg ikke kjenner noen jenter på min egen alder (ikke som nære venner jeg kan ringe til feks). Har lyst på kjæreste, og har i forbindelse med det oppdaget veldig mye om meg selv, det meste av de negative tingene har jeg jobbet på. Vet ikke helt hva jeg spør etter, men om noen har vært samme sted vil jeg gjerne høre om det, evt tips. Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Jeg tror du spør om "hvordan du skal få deg kjæreste", og i den sammenheng de negative sidene ved deg som du har jobbet på. Er det mulig at dine negative sider er innbilling? Du ønsker en mer sosial hobby sak med 50/50 gutter og jenter. Har du tenkt på dans? Lenke til kommentar
t3nk Skrevet 14. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2015 Ble litt kjent med ei igjennom noe studiegreier. Gikk veldig bra ansikt til ansikt, og i starten på chatting, men samtalen døde etterhvert. Ser i ettertid at jeg var noe for ivrig, og litt for interessert i å finne en måte å treffe henne igjen. Fant også ut at jeg foretrekker folk med sterke interesser/hobbyer. Sikkert mange av mine negative sider som bare jeg tror er negative, ja, om det du mente. Dans er på en måte dritskummelt, og ikke noe jeg egentlig har noen interesse av, uten å ha prøvd. Veldig intimt vil jeg tro. Grunnen til at jeg hatet det iallefall før, er muligens da jeg var pissredd for jenter på skolen når vi hadde i gym. Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Skummelt og uinteressant - uten at du har prøvet det. Hatet det fordi du var redd jenter? Ta deg sammen! Jenter er ikke farlige. Uforståelige, men ikke bry deg for mye om akkurat det. Sterke interesser/hobbyer? Betyr det f.eks. dyrevern eller vektløfting? Lenke til kommentar
t3nk Skrevet 14. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2015 Likte ikke når hadde i gym for mange år siden. Men det er iallefall delvis pga redd for jenter ja. "Ta deg sammen" er lett å si, men langt ifra like lett å faktisk utføre, når man har sosial angst og generellt lav selvtillit. Tok rundt ett år med masse arbeid å bli kvitt det værste. Jeg tror og håper at problemet har gått fra å være at jeg ikke tør å prate med jenter, til at jeg ikke har møtt noen jeg finner interessante nok til å prate spesiellt mye med. Tenker i utgangspunktet på litt geeky ting. Kan forsåvidt være mye rart. Selv er jeg svært interessert i militære ting, i tillegg til datamaskiner og litt forskjellig annet. Men er i utgangspunktet ikke spesiellt interessert i dansing, nei. På samme måte som jeg ikke har noen interesse for fotball eller riding heller. Og har fått ideen at det ikke er lurt å gjøre en aktivitet med mål å treffe jenter. Om jeg får lyst til å prøve etterhvert, skal jeg finne ett kurs eller noe. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 (endret) -feil tråd- -.- Endret 15. oktober 2015 av Feh Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Likte ikke når hadde i gym for mange år siden. Men det er iallefall delvis pga redd for jenter ja. "Ta deg sammen" er lett å si, men langt ifra like lett å faktisk utføre, når man har sosial angst og generellt lav selvtillit. Tok rundt ett år med masse arbeid å bli kvitt det værste. Jeg tror og håper at problemet har gått fra å være at jeg ikke tør å prate med jenter, til at jeg ikke har møtt noen jeg finner interessante nok til å prate spesiellt mye med. Tenker i utgangspunktet på litt geeky ting. Kan forsåvidt være mye rart. Selv er jeg svært interessert i militære ting, i tillegg til datamaskiner og litt forskjellig annet. Men er i utgangspunktet ikke spesiellt interessert i dansing, nei. På samme måte som jeg ikke har noen interesse for fotball eller riding heller. Og har fått ideen at det ikke er lurt å gjøre en aktivitet med mål å treffe jenter. Om jeg får lyst til å prøve etterhvert, skal jeg finne ett kurs eller noe. Der fikk jeg bakoversveis!!! Legg den holdingen bak deg. Den er feil og et kvantesprang i feil retning. Når det gjelder dans. Dans er en utfordring, men gulroten er at 9 av 10 dansepar et "mann/kvinne". Du lærer noe sunt og nyttig og som rosin i pølsa, så er det lovlig nærkontakt med det motsatte kjønn. Det er vinn/vinn det!!! For begge parter:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå