Woff Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Mitt første innlegg i forumet! Jeg tenkte enkelt og greit å begynne med å ADVARE mot Komplett.no! Eller kanskje ADVARE blir feil? Komplett har nå en ekstremt bra logistikk og kundeservice og ekspederer bestillinger gjerne få (timer) minutter etter at bestillingen er lagt inn! Jeg er så utrolig fornøyd med leveringstiden og kvaliteten på denne fra Komplett.no og har altså lyst til å skryte av firmaet! Vi som har litt dilla på data ønsker jo ikke å VENTE hvis ting skal oppgraderes. Jeg holder også på og samler nøkkelbånd (Norges største samling?) og etter en forespørsel fikk jeg en veldig koselig pakke fra de! Hvis noen der ute kan hjelpe min samling så gi meg beskjed! Men tilbake til leveringstiden; Vær obs på at det ikke lenger er lurt å legge inn en bestilling for så å prøve å endre denne etter en stund. Da kan pakken allerede være underveis! Med Postnord så er frakten til indre østland (Lillehammer) også problemfri. De bruker som regel et snaut døgn i motsetning til postens minimum på to dager! Lenke til kommentar
Populært innlegg Salvesen. Skrevet 14. oktober 2015 Populært innlegg Del Skrevet 14. oktober 2015 Hva er egentlig problemet ? 14 Lenke til kommentar
Ariston Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Jeg liker godt Komplett, men har handlet lite der de siste årene da jeg føler prisen ofte er høyere enn andre. Handler som regel der det er billigst, innenfor sider jeg stoler på selvfølgelig. Så det du sier er altså at hvis man bestiller på Komplett, må man bestille riktig første gangen! Det er forsåvidt en god regel i alle nettbutikker. For min del tror jeg de fleste nettbutikker tar like lang tid, for her kan Posten bruke 1-2 dager på en 2 timers kjøretur. 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 (endret) Komplett har vært raske på levering lenge. De er også relativt gode på retur. Dette er ingen nyhet. Det som er bra er at prisene dems er gått ned. De har lenge hatt rykte på seg av å være dyrere, men flere varer er nå meget godt priset (snakker kun om PC/HW fordi jeg har ikke sett på vaskemaskiner og nesehårtrimmere). De har også begynt litt med vannkjøling og slikt som var mer nisje tidligere. Fri frakt er kjempepluss .. netonnet har også dette, men da er leveringen gjerne opp mot 10 dager. Det skumle er hvis dem blir så store at de presser ut alle andre. Da har vi som forbrukere et problem .. Og så har dem noe dårlig utvalg syntes jeg. Kan legge til at chatten dems er bare søppel. Der sitter det noen svimehuer som ikke klarer svare på noen ting av mer teknisk art. Endret 14. oktober 2015 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Woff Skrevet 14. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2015 Hva er egentlig problemet ? Hei! Problemet framgår vel av teksten? Før bestilte jeg ofte feil varer men kunne rette opp bestillingen (flere ganger) før den ble ekspedert.. Nå er heldigvis dette som oftest ett ikke-problem da de fleste vil ha varene så fort som mulig. Var bare så strålende fornøyd at jeg ønsket å dele dette med flere. Beklager hvis innlegget ikke falt i din smak. Som det tydelig framkommer av innlegget var dette mitt første innlegg her og det tar nok litt tid å bli husvarm på forumet. 1 Lenke til kommentar
lazyjacket Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Kanskje du skal bjeffe et annet sted? At de har rask levering er vel ingen grunn til å advare mot komplett? Tullete post, men velkommen. 3 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Hva er egentlig problemet ? Hei! Problemet framgår vel av teksten? Før bestilte jeg ofte feil varer men kunne rette opp bestillingen (flere ganger) før den ble ekspedert.. Nå er heldigvis dette som oftest ett ikke-problem da de fleste vil ha varene så fort som mulig. Var bare så strålende fornøyd at jeg ønsket å dele dette med flere. Beklager hvis innlegget ikke falt i din smak. Som det tydelig framkommer av innlegget var dette mitt første innlegg her og det tar nok litt tid å bli husvarm på forumet. Blir bare litt rart å klage på hovedsatsningen dems Lenke til kommentar
kjeita Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Tenkte at jeg skulle fortelle om at 'rask' levering har sine begrensninger. De ville nok skyldt på mypack/postnord hvis du hadde spurt dem. Eksempel. Hvor jeg befinner meg så overleverer mypack sine leveranser til posten, så de kan ta siste strekningen, og dette gjør de kun på fredager. Så hvis jeg bestiller noe fra komplett på en Onsdag, så vil det tidligst komme Fredag uken etter. Hadde de benyttet posten, så ville jeg mottatt pakken på Lørdag (altså 3 dager). Lenke til kommentar
Woff Skrevet 14. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2015 Tusen takk for alle tilbakemeldingene! Det var jo ett håpløst første-innlegg etter det jeg har forstått, men det var gledelig at så mange ville ta seg tid til å taste noen ord! Dette er jo et diskusjonsforum og siden jeg ikke kommer med de helt store spørsmålene var det iallefall grei erfaring for meg som ny bruker på forumet. Jeg bør jo kanskje runde av tråden sånn at dere erfarne brukere slipper å ergre dere mer over en fersking's innlegg! (Jeg er nok av de heldige som ligger midt i en hovedrute for Postnord? I alle fall er omtrent alltid pakka fra Komplett klar for henting dagen etter bestilling! ) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Men tilbake til leveringstiden; Vær obs på at det ikke lenger er lurt å legge inn en bestilling for så å prøve å endre denne etter en stund. Du, det tror jeg de fleste er obs på allerede. Hvis butikken jobber så fort at du ikke rekker å angre deg, er jo det et problem du kunne tatt tak i før det oppsto, for å si det sånn. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Slutt å bestill feil varer. Problem løst 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Rask levering er noe de advarer mot på forsiden deres, burde ikke gå ut så "hardt" mot komplett når de selv advarer mot sine hastighetsproblemer på forsiden. Uansett, velkommen Selv er jeg veldig fornøyd med at bestillingen ikke blir liggene i dagesvis på vent, bestiller jeg noe skulle jeg helst hatt det i går. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Hadde de benyttet posten, så ville jeg mottatt pakken på Lørdag (altså 3 dager). Det er jo kjipt når en havner "utenfor" på den måte. Komplett hadde konsernavtale med Posten før (noen år siden) og da gikk det også veldig fort. Regner med at de ble utkonkurrert på pris av Postnord. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Kan inte en mod bara deleta tråden? Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Komplett har vært raske på levering lenge. De er også relativt gode på retur. Dette er ingen nyhet. Det som er bra er at prisene dems er gått ned. De har lenge hatt rykte på seg av å være dyrere, men flere varer er nå meget godt priset (snakker kun om PC/HW fordi jeg har ikke sett på vaskemaskiner og nesehårtrimmere). De har også begynt litt med vannkjøling og slikt som var mer nisje tidligere. Fri frakt er kjempepluss .. netonnet har også dette, men da er leveringen gjerne opp mot 10 dager. Det skumle er hvis dem blir så store at de presser ut alle andre. Da har vi som forbrukere et problem .. Og så har dem noe dårlig utvalg syntes jeg. Kan legge til at chatten dems er bare søppel. Der sitter det noen svimehuer som ikke klarer svare på noen ting av mer teknisk art. Komplett har gradvis økt grensa for gratis frakt. Først til kr 500, og nå til kr 1000. NetonNet ser ut til å alltid sende "gratisfraktvarene" sine søndags kveld, så om man bestiller i løpet av helga får man stort sett varene i løpet av tirsdag-onsdag etter min erfaring. Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 (endret) Løsningen er enkel. Legg inn bestillingen, men vent et par dager med å trykke på bestill-knappen. Da har du god tid til å ombestemme deg. Men noen må ha noe å klage på uansett... enkelte kunder er og blir problemkunder uansett hvor god service butikken gir. Men forstår jeg deg rett, så var innlegget skrevet i en ironisk tone. Dessverre kan det være litt vanskelig å oppfatte i tekstform. Endret 15. oktober 2015 av Molekylet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå