MartinF Skrevet 19. november 2015 Forfatter Del Skrevet 19. november 2015 Hvorfor spiller du classic? Eller heter vel touch nå. Syns heller ikke taktikkskjermen i år er noe særlig. Uoversiktlig og rotete indeed. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Hvorfor spiller du classic? Eller heter vel touch nå. Syns heller ikke taktikkskjermen i år er noe særlig. Uoversiktlig og rotete indeed. Hva er forskjellen? Begynner ikke på seriøs save før etter eksamen uansett, er mest bare for å teste ut funksjonene. Spiller på Air 13" så den taktikkskjermen er katastrofe for min del. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. november 2015 Forfatter Del Skrevet 19. november 2015 Forskjellen er at touch er en simplere versjon av spillet som kan kombineres med FM på mobile enheter. Mangler de fleste funksjonene fra den "fulle" versjonen av spillet. Vil du ha hele opplevelsen så bør du spille den andre. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. november 2015 Forfatter Del Skrevet 20. november 2015 Noen som har fått offensive cornere til å fungere, og vil sende over sitt oppsett? Tror ikke jeg har scoret på corner enda på over tre sesonger med FC United som jeg spiller med nå. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 (endret) Har ikke fått alt for mye suksess av cornere enda, men sånn generelt bør du se på spillerne dine. Har du et hodesterkt lag, sett mange spillere inne i 5 meteren og slå innoverskrudd corner på keeper. Har du uten hodestyrke bør du sette mange spillere litt lengre ut slik at de kan ta returen. Har derimot hatt stor suksess på frispark og innkast. Og Latias: Sjekk ut fm-base, sortitoutsi eller fmscout. Bør ligge noe der. Endret 20. november 2015 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 (endret) Ugh, hatt en decent førstesesong med Newcastle, men har tapt 0-4 borte mot Sunderland og spilt 2-2 borte mot Stoke i de siste kampene, og gjort sånn at jeg antakeligvis må ha noe ut av siste kamp. Den er hjemme mot ... Chelsea, selvfølgelig. Edit: Nvm, slo seff Chelsea. Endret 20. november 2015 av DurinVIII Lenke til kommentar
Zash Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Er det ikke ligaspill for 2.laget i Norge? Spiller med Brann, men 2.laget har ikke blitt invitert med i ligaspill i det hele tatt. U19 laget blir invitert med. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 2.laget spiller i det norske divisjonssystemet. Brann 2 ligger i 3.div., og det er kun ned til 2.div på FM. Ønsker du å ha de med kan du laste ned denne. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Fy faen! Fikk først et bud på den nest beste midtbanespilleren min, på 1 mill pund. Styret godtok, og spilleren signerte før jeg fikk tid til å protestere. To dager etterpå kom et bud på den beste midtbanespilleren, 1.9 mill pund. Styret godtok, og spilleren signerte før jeg fikk tid til å protestere. Samme dag kom det et bud på venstre kanten min. 1.2 mill pund. Styret godtok, og spilleren signerte før jeg fikk tid til å protestere. Greit nok at økonomien til klubben min ikke er veldig god, men det der ødela sesongen min! 3 nøkkelspillere ut, og det er 4 måneder til jeg kan handle spillere igjen! Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 (endret) Wow lol.. Hvilken klubb? Så jeg vet hvem jeg burde styre unna Endret 21. november 2015 av OhEasy Lenke til kommentar
Zash Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Brann. Er i 2021. Vant serien for første gang i fjor, og var på god vei mot å vinne denne sesongen og. Nå spørs det hvordan det går. Greit nok at Brann ikke har en veldig god økonomi, men det der var spillere jeg hadde skaffet meg billig/gratis, og hadde veldig små lønnskostnader. Surt! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. november 2015 Forfatter Del Skrevet 21. november 2015 (endret) Slo nettopp serieleder Barnet borte 3-6. Hattrick av den ene spissen min på straffer. Vill match! Endret 21. november 2015 av MartinF Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. november 2015 Forfatter Del Skrevet 23. november 2015 Jeg føler meg helt idiot nå. Jeg holder på å legge inn SS Kit packs, men jeg leter etter de filene som erstatter default kits. Jeg klarer ikke finne de... Noen som har peiling på hvor de er blitt av nå? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Hæ? Du leter etter filene du holder på å legge inn? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. november 2015 Forfatter Del Skrevet 23. november 2015 Nei, default kits replacements. Altså SS kit style for de jeg ikke har kit packs til. Men jeg fant nå! http://sortitoutsi.net/downloads/view/19374/fidneys-ss16-default-kits Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Kjøpt ny stadium gjennom store, men hvordan bruker jeg den unlocker jeg den ingame? Mulig jeg er tilbakestående, men finner ingen alternativ for det, Lenke til kommentar
Clöben Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 (endret) Slo nettopp serieleder Barnet borte 3-6. Hattrick av den ene spissen min på straffer. Vill match! Hvilket år er du i? Hadde det vært mulig å dele taktikk + instillinger, og signeringer du har gjort underveis? Vurderer FC United selv Endret 23. november 2015 av Clöben Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Det står 22/4/2019 på bildet da. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Hei. På FM15 var det mulig å gå inn på instillinger og forandre hvor spillet lagret filene sine, samt hvor du lagret logoer osv. Har de tatt vekk denne muligheten, eller skiftet plass? Ikke så alt for mye plass å ta av på SSDen Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Hvorfor spiller du classic? Eller heter vel touch nå. Syns heller ikke taktikkskjermen i år er noe særlig. Uoversiktlig og rotete indeed. Classic / Touch fjerner jo veldig mye av tullballet som har blitt lagt til som ikke tilfører noe som helst av verdi til spillet, som meningsløse pressekonferanser som har null betydning for noe som helst osv.. Grunnspillet bak Classic / Touch og simuleringen er jo like bra så det er ikke noen massiv forskjell sånn sett bare at du slipper å kaste bort enormt med tid på dilldall som bare er "for show". Også har du jo den store fordelen av cloud-synkroniserte save games så du kan hoppe fra stasjonær, til bærbar og etterhvert til nettbrett frem og tilbake og bare fortsette på en save uten å tenke noe mer over det. En kjempefordel spør du meg. Er det bare jeg som sliter med FM'16 Editor? Den blinker og fremstår helt korrupt hos meg. Helt forjævelig å bruke på grunn av dette..... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå