Gå til innhold

FM16 - Generell diskusjon for Football Manager 2016

Anbefalte innlegg

Hvilken oppløsning spiller du med?

Uansett, kjipt hvis du får en metthetsfølelse av fm, får jeg det så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre! Eneste spillet jeg klarer å spille jevnt hele året.

Hvilken oppløsning? 1080p.

---

Burn it with fire! Dette ser helt jævlig ut:

MchMFZG.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har nypcn kommet! Kan jeg spille fm selv om jeg ikke har forhåndsbestilt det? Altså om jeg kan spille øyeblikkelig om jeg kjøper det på steam i dag.

Spillet kommer ikke før 13. november (?), så om du kjøper det i dag har du vel teknisk sett forhåndsbestilt det. Jeg vet ikke om forhåndsbestilling via Steam gir beta-key, men det vil sikkert være mulig å finne ut.

Lenke til kommentar

Nå har nypcn kommet! Kan jeg spille fm selv om jeg ikke har forhåndsbestilt det? Altså om jeg kan spille øyeblikkelig om jeg kjøper det på steam i dag.

Spillet kommer ikke før 13. november (?), så om du kjøper det i dag har du vel teknisk sett forhåndsbestilt det. Jeg vet ikke om forhåndsbestilling via Steam gir beta-key, men det vil sikkert være mulig å finne ut.

Tatt fra hjemmesiden til FM: "If you pre-purchased from Steam, your Beta download should automatically start when you launch the game from your Steam Library."

Spillet har offisiell release 13. november, som kaaasen skrev.

Lenke til kommentar

Du kan faa det via FM Norge paa linken her: http://www.fmnorge.com/index.php/topic/19132-kj%C3%B8p-football-manager-2016-billigst-her-og-st%C3%B8tt-fmnorge/

Jeg bestilte det gjennom FM Scout, men tror ikke de har tilbudet lenger.

Slik jeg forstår det etter hva som er skrevet i den tråden er det bare digitale preorders som får beta-key, og da er det ikke aktuelt å bestille derfra. Men takk for svar =)

Edit: fant det for $49 på greenmangaming.com, og med rabattkode WINTER-ISCMNG-22PERC er det nede i $39 - tilsvarende 326 kroner med dagens kurs. Da får man også med dokumentaren i tillegg til beta-tilgang.

Kjøpte nettopp pre-order hos greenmangaming.com. Hvordan får jeg spilt betaen? Har fått en 15-siftret kode med tall/bokstaver, men hvor bruker jeg den? Aldri prøvd dette før skjønner du.

Lenke til kommentar

Klopp sa opp jobben sin i Liverpool etter første sesong her. Good times ^^

Har spilt med United nå, og fikk signert Harry Kane. Han prikka inn 30 mål første sesong, og det samme gjorde Martial.

Transfers første sesong:

Deulofeu og Townsend ble ikke de beste signeringene jeg har gjort, så mulig jeg selger dem denne sesongen (sesong to).

Lenke til kommentar

Haha, du solgte Rooney rimelig kjapt ja? skal starte straks, må bare laste ned all grafikk først! Herre så jeg gleder meg. Håper det kommer et brukbart skin med Instant result knapp, hvis det ikke allerede er?

Ligger noen skins på fmscout.com. Hvor bra de er kan jeg ikke si noe om.

Lenke til kommentar

HERREGUD!
Jeg lastet ned Windows 10 for 3uker siden for å gjøre meg klar til FM 16. men innstalerte FM 16 nå og skulle starte spiller, da kom det opp en feilmelding.. noen andre som har samme problemet?

Jeg fekk opp samme feilmeldingen når jeg prøvde å starte FM 15 i Windows 10..

post-269654-0-03238200-1446893648_thumb.jpg

Endret av Rbk89
Lenke til kommentar

Endte på en penpen 14. plass med Leeds. Styret var åpenbart henrykt da kommende overgangsbudsjett er på 870 (!) millioner kroner. Trenger i hovedsak å fornye hele laget om jeg skal hevde meg i toppen, men søker først og fremst en keeper, en stopper, en sentral midtbanespiller og en høyrekant. Tar gjerne imot tips til gode signeringer, til tross for at aktiviten her inne er så som så

Lenke til kommentar

Arsenal er veldig sterke på min game også. Første sesong endte de på en andreplass tre poeng bak meg (84 poeng) og denne sesongen ligger de også på andreplass, tre poeng bak meg.

Forøvrig har jeg virkelig fått igang Unitedlaget mitt med en vanlig 4-4-2-formasjon som tweakes litt til de forskjellige kampene.

Harry Kane har vært et kanonkjøp (sjokk), og James Wilson og Martial har vært særdeles gode de også. 

Lenke til kommentar

Arsenal er veldig sterke på min game også. Første sesong endte de på en andreplass tre poeng bak meg (84 poeng) og denne sesongen ligger de også på andreplass, tre poeng bak meg.

Forøvrig har jeg virkelig fått igang Unitedlaget mitt med en vanlig 4-4-2-formasjon som tweakes litt til de forskjellige kampene.

Harry Kane har vært et kanonkjøp (sjokk), og James Wilson og Martial har vært særdeles gode de også.

Flott å høre!

Harry Kane var ok for Tottenham her, de kjøpte også Klose som herjet litt... calum wilson på bornemouth ble toppscorer i pl...

Vurderer allerede nå å begynne med ett dårlig lag i en annen liga. Blir alt for lett med arsenal og klubber på den størrelsen, sinnsykt mye penger! Fikk 1,7 milliarder å handle for nå.

Lenke til kommentar

Jeg sitter med følelsen av at spillet er lettere i år enn tidligere. Selv med reservelaget har jeg vunnet en del Premier League-kamper.

Har selv planer om å dominere Europa litt med United før jeg starter en game med et litt mindre lag.

Aldri vært borti et vanskeligere FM jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...