kaaasen Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Etter mye om og men har jeg bestemt meg for å kjøpe FM2016 tidlig i år. I fjor kjøpte jeg ikke spillet før... tja, gudene vet. Sent. Jeg registrerer at man får beta-tilgang ved forhåndsbestilling. Hvor har dere forhåndsbestilt? Jeg er interessert i å få betanøkkel med en gang de slipper det, men jeg synes at 499,- kr på Steam er litt stivt. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Du kan faa det via FM Norge paa linken her: http://www.fmnorge.com/index.php/topic/19132-kj%C3%B8p-football-manager-2016-billigst-her-og-st%C3%B8tt-fmnorge/Jeg bestilte det gjennom FM Scout, men tror ikke de har tilbudet lenger. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 (endret) Du kan faa det via FM Norge paa linken her: http://www.fmnorge.com/index.php/topic/19132-kj%C3%B8p-football-manager-2016-billigst-her-og-st%C3%B8tt-fmnorge/ Jeg bestilte det gjennom FM Scout, men tror ikke de har tilbudet lenger. Slik jeg forstår det etter hva som er skrevet i den tråden er det bare digitale preorders som får beta-key, og da er det ikke aktuelt å bestille derfra. Men takk for svar =) Edit: fant det for $49 på greenmangaming.com, og med rabattkode WINTER-ISCMNG-22PERC er det nede i $39 - tilsvarende 326 kroner med dagens kurs. Da får man også med dokumentaren i tillegg til beta-tilgang. Endret 26. oktober 2015 av kaaasen Lenke til kommentar
Bluelion71 Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Du kan faa det via FM Norge paa linken her: http://www.fmnorge.com/index.php/topic/19132-kj%C3%B8p-football-manager-2016-billigst-her-og-st%C3%B8tt-fmnorge/ Jeg bestilte det gjennom FM Scout, men tror ikke de har tilbudet lenger. Slik jeg forstår det etter hva som er skrevet i den tråden er det bare digitale preorders som får beta-key, og da er det ikke aktuelt å bestille derfra. Men takk for svar =) Edit: fant det for $49 på greenmangaming.com, og med rabattkode WINTER-ISCMNG-22PERC er det nede i $39 - tilsvarende 326 kroner med dagens kurs. Da får man også med dokumentaren i tillegg til beta-tilgang. Takk for tipset. Bestilte derfra etter ditt tips. Ble kr 334,- etter dagens kurs. 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Sitter og stusser litt på hvilket lag jeg skal spille som i første savegame. Det er mange som peker seg ut, og akkurat i kveld er vel Seattle Sounders, Manchester United og Leeds det står i mellom. Tidligere har jeg av en eller annen grunn hatt tradisjon for å ha min første lange savegame i Italia, uten at jeg er noen fan av italiensk fotball. Hvis det skulle bli Italia måtte det i alle fall bli AC Milan for å gjenreise dem. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2015 Gørrkjedelig å spille MLS på FM da... Arsenal på betaen for meg, også regner jeg med det blir en long-term når spiller er ute. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Blir nok et League One/Two lag på meg som long-term save, også har jeg alltid Arsenal save på siden som jeg spiller innimellom. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Gleder meg! Starter alltid med arsenal, men blir fort lei når det er lett. Blir saver med dårlige lag etter jeg har vunnet alt med arsenal. Skal få Parma opp i serie a! Lazio har jeg også alltid en save med. Ble 600 timer fm15 før Laptopen gikk til helvete. Jeg trenger en ny, alt jeg trenger er en som kan kjøre fm på full grafikk, spiller INGENTING annet på pc. Noen som har tips til brukbar Laptop for en billig penge? Leste litt gjennom tråden der folk skrev antall timer de bruker, jeg spiller mindre nå som jeg er i jobb osv enn før. Men blir aldri lei! Hadde 2500 timer på fm13, aner ikke hvordan jeg fikk det til. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2015 Har faen ikke fått noe Steam-key fra Green Man Gaming enda da. FML! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Har faen ikke fått noe Steam-key fra Green Man Gaming enda da. FML! Dårlig med det her også :-( Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 (endret) Ugh, ting som irriterer. Det er ikke mulig å disable første transfervindu i betaen. Edit: Jo, det er det. De hadde bare lagt det valget inn i en boks. Wooop. Edit2: Åh gud ja, de har bestemt seg for å la spillere kunne være natural i mer enn én posisjon. Endret 28. oktober 2015 av DurinVIII Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Fikk akkurat beta-keyen nå, så nå er det bare å vente til jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2015 Fikk koden selv. Men nå er jeg på skolen, så fort ikke startet nedlastingen... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2015 Oh my days, den bakgrunns-bluren hver gang man går videre i spillet. DEN skal jeg bli lei det neste året, kjenner jeg. Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Er snart ferdig med sommeren sesong 1, som går fort siden eg har ikkje tenkt og kjøpe noken. Men er rart transfer marknad på spele te no, er jo nesten ingen kjøp i noken serier. I PL, Serie A, La Liga osv er alltid dei dyreste kjøpo på £5-8mill og stort sett berre free tranfsers... Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Er vel sikkert ikke så altfor mye i transferbudsjett igjen rundt omkring. Tar seg sikkert opp til januar/neste sesong. Jeg har brukt kvelden på å prøve å få til en 4-2-2-1-1 med 2 DM, ML, MR og AM. Egentlig bare en konservativ 4-2-3-1. Det har mer eller mindre vært komplett katastrofe, tror jeg scora to drittmål på 5 kamper. I ren frustrasjon gjenskapte jeg den übergeneriske 4-2-3-1-formasjonen jeg brukte i FM15, og vinner da plutselig 0-5 borte mot Liverpool i første kamp. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2015 Dette må være noe av det beste jeg har sett FM noen gang: Lenke til kommentar
Zash Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 (endret) Hvem er Flikkeshaug som Arsenal har ansatt som manager?? Haha, brainfart... Er jo deg det ^^ Skylder paa at kaffen ikke er inntatt enda! Endret 29. oktober 2015 av Zash Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Den oversiktsskjermen så veldig praktisk ut! Min første savegame er noen kamper underveis nå. Jeg valgte å lage min egen klubb, Anchorage FC (fra Alaska, USA) og bytte ut San Jose Earthquakes. Det var en ganske grei prosess, og det funker greit. Det eneste som irriterer meg er at akademiklubben min fortsatt heter Earthquakes Academy og at historien til spillerene som var i klubben før jeg endret det fortsatt er linket til klubben i media (type "Iraiola returns to Thunderdome"). Sliter forøvrig med å vinne hjemme, men borte går det mye bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå