MartinF Skrevet 18. september 2016 Forfatter Del Skrevet 18. september 2016 Ordnet en ny tråd for FM17 som kommer i begynnelsen av November: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1740605 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Moderatormelding Fjernet flere innlegg grunnet off-topic.Hold dere til temaet for tråden, og slutt med uhøflige kommentarer!Tilbakemeldinger tas på PM. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Hva gjør jeg feil? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Spiller FM16? Hehe, joa, sant. Bare orker ikke kjøpe 17 nå som 18 er rett rundt hjørnet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Vant ment litt som en spøk og ikke at du skulle kaste deg over 17 med en gang. Er det ikke et alternativ under der hvor du kan velge ekstra editor data? Stund siden jeg sist har brukt det, men mener det bare skal ligge under der. Rart om det ikke gjør det. Sjekk noe i innstillinger? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Vant ment litt som en spøk og ikke at du skulle kaste deg over 17 med en gang. Er det ikke et alternativ under der hvor du kan velge ekstra editor data? Stund siden jeg sist har brukt det, men mener det bare skal ligge under der. Rart om det ikke gjør det. Sjekk noe i innstillinger? Ja, dukka faktisk opp et alternativ nå.. Aner ikke hva som skjedde. Men, takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå