M4ds Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Er det noen måte å få inn "Hent tilbake spiller"-klausul når jeg ber assistenten sende spillerne mine på lån? Eller kun når jeg selv tilbyr spilleren for lån? Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Du kan kun hente tilbake spillere i visse perioder mener jeg - innenfor free transfer / loan transfer-vinduene (som er noe lengre enn de vanlige). Dvs at du f.eks. i Desember og April og utover ikke kan hente tilbake spillere selv om de har klausul. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Skal starte en ny save nå, fordi jeg er greit lei av den jeg hadde.. Men, hva velger jeg? Tenkte i utgangspunktet å starte en save med et Championship-lag, eller muligens lengre ned i England, men nå er jeg litt i tvil. (Orker ikke arbeidsledig, igjen). Touch eller ikke? Egen klubb eller ikke? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Tenkt på det.. Fordeler/ulemper med touch-modus? Har ikke prøvd det.. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Aner ikke dessverre, aldri prøvd touch. Selv gikk jeg lei alt etter sesong 2 på min save med United. 36 seire og 2 uavgjorte kamper i serien, i tillegg til at jeg vant alt som kunne vinnes. Planen er å starte opp i championship eller sky bet league 1 når jeg finner motivasjonen til det. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Ikke spill fm før nye kommer ut, så har man mer motivasjon når det nye kommer ut ? Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Har bare klokket inn skuffende 300 timer på årets fm, de 2 forrige hadde jeg rundt 700. Fm 2012 hadde jeg 1600 timer Jeg har slitt med motivasjonen og prestasjonen på denne utgaven, og jeg anser meg selv som en hardbarka fm- spiller. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. september 2016 Forfatter Del Skrevet 2. september 2016 Passerte 1000 timer på FM16 denne uken. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Fant en taktikk på nett jeg, etter det gikk alt av seg selv og jeg ble lei etter sesong 2. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Passerte 1000 timer på FM16 denne uken. Ikke verst! Gleder meg til neste. Skal ha én lang save innen den tid! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Tenkte å skulle starte med RBK på FM, men hver gang jeg starter et game har de useriøst mye penger. Balanse på 1,25mrd og overgangsbudsjett på 275 mill kr. Går inn på editor og der står det riktig (33 mill kr ca) i budsjett og et par mill i overgangsbudsjett. Noen som vet hva som kan ha skjedd? Sjekket etter hvert de andre lagene, og de har en verdi på 1,35mrd kr, alle sammen. Hva faen. Lenke til kommentar
sjeve Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Tenkte å skulle starte med RBK på FM, men hver gang jeg starter et game har de useriøst mye penger. Balanse på 1,25mrd og overgangsbudsjett på 275 mill kr. Går inn på editor og der står det riktig (33 mill kr ca) i budsjett og et par mill i overgangsbudsjett. Noen som vet hva som kan ha skjedd? Sjekket etter hvert de andre lagene, og de har en verdi på 1,35mrd kr, alle sammen. Hva faen. Kanskje du burde prøve å gjøre noe annet enn å spille FM døgnet rundt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Dette var første gang jeg åpnet FM på 3 måneder... Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 (endret) Etter 390 timer online med en kamerat sier jeg meg ganske ferdig med spillet. En fantastisk save med bare nedturer egentlig. Nå etter en så lang save online frister iallefall ikke singelplayer igjen! Største problemene er form som plutselig endrer seg, en cpu som er sykt effektiv som regel, spisser med 20 i avslutninger som like godt kunne hatt 10 i avslutninger og naturligvis denne innleggs bonanzaen man må spille på for å hevde seg. Siste sesongen hadde jeg 70% mål scoret på innlegg. Tipper over 100 innleggs mål... Endret 8. september 2016 av Johannes Entenmann Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Tenkte å skulle starte med RBK på FM, men hver gang jeg starter et game har de useriøst mye penger. Balanse på 1,25mrd og overgangsbudsjett på 275 mill kr. Går inn på editor og der står det riktig (33 mill kr ca) i budsjett og et par mill i overgangsbudsjett. Noen som vet hva som kan ha skjedd? Sjekket etter hvert de andre lagene, og de har en verdi på 1,35mrd kr, alle sammen. Hva faen. Kanskje du burde prøve å gjøre noe annet enn å spille FM døgnet rundt. Hva i alle dager er det for en uttalelse? Samme faen om han spiller døgnet rundt vel ? 8 Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Folk har en tendens til og bry seg altfor mye om livet til andre Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Folk har en tendens til og bry seg altfor mye om livet til andre Jupp, for en latterlig kommentar på et SPILL FORUM.... Lenke til kommentar
sjeve Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Folk har en tendens til og bry seg altfor mye om livet til andre Jupp, for en latterlig kommentar på et SPILL FORUM.... Jupp, og FM-tråden fortsetter å handle om en kommentar, på et FM FORUM. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Folk har en tendens til og bry seg altfor mye om livet til andre Jupp, for en latterlig kommentar på et SPILL FORUM.... Jupp, og FM-tråden fortsetter å handle om en kommentar, på et FM FORUM. Fjott 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå