DJ_Dark Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Ikke på latsiden når det kommer til kjøp i alle fall. Lenke til kommentar
Clöben Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 (endret) Dybala og Griezmann er spillere jeg har siklet over i lang lang tid. Pogba er pretty much verdens mest komplette spiller og et must for alle topplag. - 16/17 sesongen resulterte i ligatittel og FA-cup seier. Ble nok en fuktig sommer på overgangsmarkedet med nyervervelser som Dominic Iorfa, Ruben Neves, Aymeric Laporte og Neymar. Laget: Terminlisten (happy med sesongstarten ) Edit: Slo seff Pool med overtidsscoring av Tony Martial Endret 25. april 2016 av Clöben Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Er det mulig å spille uten vinger, spilt en del med tre cams nå. Herregud så mye vanskeligere det er å vinne, stor seiere er vel umulig.. Innlegg er ekstremt OP, alle jeg ser på YouTube score 80% på innlegg. Skaper ekstremt mye sjanser med tre cams men trenger helt vilt med målsjanser for å score et mål. Hvis jeg bytter til vinger scorer jeg med en gang masse mål på innlegg. Helt utrolig at dette er noe som er blitt godtatt med spillet at innlegg er OP som faen. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Hvis du leser litt på det offisielle FM forumet til utgiveren (SI Games), så er det mange som klager på at innlegg er for effektivt / for vanskelig å forsvare seg mot. SI undersøkte det før siste oppdatering, men de greide visstnok ikke å gjøre noe med det uten at det ville påvirke andre deler av spillet for mye. Kanskje det er i orden til FM 17?.. Når det er sagt, så er det mulig å lage taktikker som begrenser problemet. Dumper du taktikken din på taktikk-delen av SI forumet, så får du sikkert råd og hjelp. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2016 Fuck dette spillet. 1 Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Seks skudd på mål, ser egentlig ut som om Herta har forsvart seg bra hele kampen, og at dere bare har drust i vei en masse ræva langskudd, og ikke kommet til noen særlig gode målsjanser. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Seks skudd på mål, ser egentlig ut som om Herta har forsvart seg bra hele kampen, og at dere bare har drust i vei en masse ræva langskudd, og ikke kommet til noen særlig gode målsjanser. greit at det kan skje en kamp i ny og ned, men akkurat dette skjer utrolig ofte. Min erfaring er at cpu alltid er bedre enn sitt eget lag foran mål. Aldri vært verre enn i år med innleggsbonanza heller, cpu er ekspert å komme på en visit og score. Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Dere som er United hva pleier dere å gjøre med f.eks Januzaj, Peraira og Lingard når dere starter en ny game? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Seks skudd på mål, ser egentlig ut som om Herta har forsvart seg bra hele kampen, og at dere bare har drust i vei en masse ræva langskudd, og ikke kommet til noen særlig gode målsjanser. Problemet her er vel mest at de har null skudd fyrt av og likevel klart å få 1-1. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 (endret) Det er jo Höwedes skyld, og ingen andre. Edit: Ikke at jeg skal sitte her og si at jeg ikke hadde vært rasende i samme situasjon selv. Endret 23. mai 2016 av DurinVIII Lenke til kommentar
Kamelot Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Går det an å spille FM 16 på min Asus Transformer 100t ved å laste ned spillet fra steam? Eller er det FM touch 16 man kjøpe? Lenke til kommentar
Kamelot Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 (endret) ... Endret 9. juni 2016 av Kamelot Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Jepp tar han lett jeg Sesong 1 og 2 første plass med Everton. Barkley er helt utrolig. Coleman ble skadet halve sesongen så kjøpte inn Kenny Tate fra Ajax... 8.23 i gjennomsnitt på 13 kamper... Woaawh :S Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Backer er helt ødelagt i år. Alt under 8 i snitt er en svak sesong for en back! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2016 Ja, sidebacker er vanvittig OP. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Og her trodde jeg at jeg hadde funnet the missing link xD. Forklarer hvorfor Coleman er vanvittig, Baines har spilt 8+ hver fm de siste årene så var ikke overaskende der Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Det kan vel kanskje ha en sammenheng med dette innleggbestyret som har vært diskutert tidligere? At det er sidebacken som spiller seg frem til en god posisjon for innlegg og så feiler i avleveringen. Men at de får belønning for det i form av karakterer. Jeg opplever forøvrig at mine sidebacker (Som ikke er spesielt gode) ser ut til å få høyere snitt enn mange andre sidebacker. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Jeg tror sidebackers konstant høye ratings har vært et "problem" i årevis, får gode ratings ca. uansett hva som skjer. Stikk motsatt av defensive midtbanespillere. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 ^This. Veldig irriterende. Elsker å spille med defensive midtbanespillere, men sjeldent de får god rating. Samme problemet har jeg med sentrale midtbanespillere med defensive plikter. Offensive plikter er en helot annen verden. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Sier noe der. Ofte jeg sier midtbanespillere med 9,0 i rating uten å gjøre noen stor kamp ut av det jeg ser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå