DJ_Dark Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Starter som regel alltid med en toppklubb, type United. Så går jeg den faste runden med RBK-save, Twente-save og så kanskje Asker. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Etter å ha holdt meg til FM13 tror jeg at det er påtide med et nytt kjøp. Selv om jeg bare har brukt mindre og mindre tid på FM. Lenke til kommentar
funchenstein Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Jeg har spilt, og kjøpt HVER ENESTE utgave av FM siden en demo som kom ut i 91/92 hvor man kunne spille en norsk klubb i en halv sesong. Men i år, er første gang jeg vurderer å droppe kjøp. Det kan være at jeg begynner å få "kvota mi" med FM-spilling, men mest av alt er at det er absolutt ingenting av nye funskjoner jeg har lest om til FM 16 som frister meg i det hele tatt, snarere tvert imot. Bestemme dress og utseende på manageren din? Create-a-club’ mode? Enda mer mas med pressen? (JIPPI!) Samt at all erfaring tilsier at det tar to-tre måneder før man har en kampmotor til å stole på. Så da kan man vel egentlig holde seg til FM15 med oppdaterte spillerbaser, som jeg synes fungerer ganske så greit. 1 Lenke til kommentar
Clöben Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 (endret) Ser frem til den nye utgaven. Usikker på valg av lag, men en save med United blir det uansett. Skrik ut om noen har tips til lag. Endret 28. april 2016 av Clöben Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Har ikke spilt FM på mange år, og har litt lyst til å kjøpe 16.Men vet ikke helt om jeg tør.Har for mange ting jeg skulle gjort rundt i heimen, legger meg allerede for seint på kveldene og har en liten gutt på 3 år som fortjener en far som ikke halvsover hele helga fordi han spilte dataspill til 4 om morran. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Har ikke spilt FM på mange år, og har litt lyst til å kjøpe 16. Men vet ikke helt om jeg tør. Har for mange ting jeg skulle gjort rundt i heimen, legger meg allerede for seint på kveldene og har en liten gutt på 3 år som fortjener en far som ikke halvsover hele helga fordi han spilte dataspill til 4 om morran. Det er FM, han vil forstå når han blir eldre. 3 Lenke til kommentar
Kohan Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Jeg har spilt, og kjøpt HVER ENESTE utgave av FM siden en demo som kom ut i 91/92 hvor man kunne spille en norsk klubb i en halv sesong. Men i år, er første gang jeg vurderer å droppe kjøp. Det kan være at jeg begynner å få "kvota mi" med FM-spilling, men mest av alt er at det er absolutt ingenting av nye funskjoner jeg har lest om til FM 16 som frister meg i det hele tatt, snarere tvert imot. Bestemme dress og utseende på manageren din? Create-a-club’ mode? Enda mer mas med pressen? (JIPPI!) Samt at all erfaring tilsier at det tar to-tre måneder før man har en kampmotor til å stole på. Så da kan man vel egentlig holde seg til FM15 med oppdaterte spillerbaser, som jeg synes fungerer ganske så greit. FM15 virket fryktelig på meg. FM11 med oppdaterte spillerdatabase hadde vært topp. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 600 timer i FM 2015.528 timer i FM 2014 87 timer i FM 2013 Det kommer seg hehe. Ang. mikrotransaksjoner så kan det menneske som fant ut at det var en god ide brenne sakte i h******. Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Mine siste FM: FM 2012: 795 tima FM 2013: 1338 tima FM 2014: 1127 tima FM 2015: 826 tima Så med andre ord, eg kommer nok til og skaffa FM 16...Men må og sei att timane på fm lyge jo eindel då, ettersom speler i vindu modus så derfor skrur ikkje alltid av spele, så er mången av dei timane som ikkje er speling... Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Passer ekstremt dårlig at det kommer ut rett før eksemene.. Så blir nok ikke noe kjøp av FM før 10. desember, men kommer nok til å bli noen sesonger med Moss i år også. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Starter også som regel med United, så går jeg videre på en journeymansave som regel når spillet har fått sin første patch og rettet opp de verste bugsa. Lenke til kommentar
brrrm Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Noen som vet når man kan spille Betaen? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Eksakt tidspunkt er ikke offentliggjort enda, men som foregående år er det roughly to uker før release. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 (endret) Har hørt at den kommer alt fra torsdag til tirsdag, så er ikke lenge til nå. Synd jeg er borte fra onsdag til fredag, så håper den kommer på mandag eller tirsdag! Torsdag den 29. eller tirsdag den 3. altså. Endret 24. oktober 2015 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
kjekkealex Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Kan man kjøre videre på saven fra beta når spillet lanseres?Vet at det ofte kommer update på release, men den er vel compatible med savene. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Ja, det går fint. Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Det blir nok FM i år også, som alle andre år. Har blitt en fin "juletradisjon". Er mest spent på Create a Club modusen, da vi bruker å være en kompisgjeng som spiller mot hverandre. Kan bli gøy. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Kan bli gøy, så lenge man ikke får uendelig med penger, da blir det fort kjedelig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå