DJ_Dark Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Mine erfaring er faktisk at CM-CM er det beste, kanskje med en DLP-CM-kombo. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2015 Jeg blir alltid provosert av de som sier sånt på FM, haha Jeg vant: 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2015 Godkjent start på sesongen, selv om jeg føler vi har masse å gå på enda: Lenke til kommentar
Clöben Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Klar for tredje sesong med Castle. Hentet inn Martial (!!) for 420 millioner, da Mitrovic ikke utviklet seg helt i den retningen jeg ønsket. Har også hentet inn Maitland-Niles som omtales som en wonderkid, samt et 15-år gammelt kjempetalent. De to foregående sesongene har endt med sjette- og femteplass. I år sikter vi mot topp fire og Champions League! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2015 Alt for spennende. Blir jeg nummer 6, så kaster jeg PCen i søpla. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2015 Jeg ble nummer fire sist sesong, bare for å gi en update på det. Ellers har denne sesongen utviklet seg på en jævlig spesiell måte... Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Kan ikke huske at et tidligere FM-spill har produsert så mye viftestøy som årets versjon. 3D-visning er galskap og 2D fører også til masse bråk. Noe tips til hva jeg kan forsøke å endre for å minske støyen? Spiller forresten på en forholdsvis ny Macbook Pro Retina 13". Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2015 (endret) Kjør 2D med repriser i 3D. Det gjør jeg på min Mac og det funker greit. Edit: og ikke minst skru ned level of detail I matchinnstillingene. Endret 25. desember 2015 av MartinF Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2015 Oh for fucks sake!! Ubeseiret, men fortsatt ikke tabelltopp!! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Damn!! Hvilket år er du i nå? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2015 Damn!! Hvilket år er du i nå? Dette var 2031/32-sesongen. Lenke til kommentar
Clöben Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Etter tre troféløse sesonger, løsnet det endelig for de unge lovende i fjerde sesong. Premier League og Europaliga ble innkassert, og et stadig tomt pokalskap begynner og fylles opp. Spiller i en 4-2-3-1; Rulli - Janmaat, Stones, Mammana, Jorge - Tielemans, Højbjerg - Mertens, Ayoze, Zivkovic - Martial Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Etter tre troféløse sesonger, løsnet det endelig for de unge lovende i fjerde sesong. Premier League og Europaliga ble innkassert, og et stadig tomt pokalskap begynner og fylles opp. Spiller i en 4-2-3-1; Rulli - Janmaat, Stones, Mammana, Jorge - Tielemans, Højbjerg - Mertens, Ayoze, Zivkovic - Martial Er det Newcastle du er? Mertens kan du bytte i en yngre nahuel leiva f.eks! Eller gerson! Kult lag btw Lenke til kommentar
Clöben Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 (endret) Etter tre troféløse sesonger, løsnet det endelig for de unge lovende i fjerde sesong. Premier League og Europaliga ble innkassert, og et stadig tomt pokalskap begynner og fylles opp. Spiller i en 4-2-3-1; Rulli - Janmaat, Stones, Mammana, Jorge - Tielemans, Højbjerg - Mertens, Ayoze, Zivkovic - Martial Er det Newcastle du er? Mertens kan du bytte i en yngre nahuel leiva f.eks! Eller gerson! Kult lag btw Jepp. Ty, Mertens skal byttes ut med yngre krefter Endret 28. april 2016 av Clöben Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Har en helt herlig save på gang nå, spiller med levante. Etter halvspilt sesong ligger jeg på 3.plass. 9 poeng ned til Atlético og 1 poeng opp til real. Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Jeg kjøpte denne pcen sist uke https://www.komplett.no/product/856043/pc-nettbrett/brbar-pc/pc-er/asus-n552vx-156-full-hd-matt og byttet ut den harddisken som er 1TB med en ssd disk på 128gb, slik at det da er 2 slike harddisker i pcen. Men når jeg skal starte FM så går det så inn i helvette treig (er innstalert på SSD'en som Windows ikke er på). Men FM henter jo facepack etc ifra den harddisken som Windows er på, kan det da være grunnen til at det går treigt? at pcen må hente ting ifra 2 harddisker samtidig?håper jeg har formulert meg så noen skjønner Pcen burde no vertfall være overkill til å kjøre FM16 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2016 Spørsmål; Hvorfor har du ikke Windows på SSDen? Lite vits i en rask SSD om systemet ligger på en treg snurredisk. Det er ikke FM som er problemet her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå