ChopperRead Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 snipEtter allegri mener du! Men spennende save. Kunne tenkt meg å prøve noe sånt en gang. Nå vet jo ikke du om Conte tok over Juventus igjen i saven til OhEasy... I FM kan det meste skje! Tenkte på det øyeblikket jeg posta, men orka ikke å redigere Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 snipEtter allegri mener du! Men spennende save. Kunne tenkt meg å prøve noe sånt en gang.Nå vet jo ikke du om Conte tok over Juventus igjen i saven til OhEasy... I FM kan det meste skje! Tenkte på det øyeblikket jeg posta, men orka ikke å redigere Hehe, var etter Conte. Han tok en tur innom igjen før han fikk sparken Lenke til kommentar
dredg Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Herregud Andre Silva fra Porto er årets funn! Kjøpte han i 2018 til Villa og han har startet med 4 strake hattrick! Magisk spiller! Lenke til kommentar
Continum Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 (endret) Da er jeg ferdig med min første sesong i Gloucester City. Vi sliter litt etter 0-4 tapet i cupen og finner ikke helt tilbake formen. Tar bare fire poeng på de seks neste kampene. Dette gir selvfølgelig utslag på tabellen og vi befinner oss midt på tabellen ca. Hjelper ikke stort at toppscorern vår, Liam Walsh, brekker foten og er ute resten av sesongen. På dette punktet ser det mørkt ut. Jeg går ut på markedet i et forsøk på å snu trenden og henter inn to vinger på lån. Begge disse bidro godt i slutten av sesongen og vi klarer å klatre litt oppover tabellen på de siste kampene. Vi ender til slutt på en åttendeplass. Ser vi positivt på det, så er vi tre poeng unna (+ målforskjell) en playoff plass og med tanke på at media spådde oss til en tjuende plass, så kan vi si oss fornøyde med årets sesong. Nå ser jeg fremover mot en spennede sommer, der det sannsynlig bli gjort en del utskiftninger, i det vi gjør oss klare for en ny sesong med Gloucester City. P.S.: Jeg låner oppsettet ditt MartinF, morsomt å føre litt statistikk. Håper det går bra Endret 8. desember 2015 av Continum 1 Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Er Elkjøp fortsatt billigst, eller? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2015 *snip* P.S.: Jeg låner oppsettet ditt MartinF, morsomt å føre litt statistikk. Håper det går bra FC United rykket ned... Selvfølgelig er det greit forresten. Jeg vil gjerne høre mer etterhvert! Lenke til kommentar
Continum Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Skulle nok vært deg bak roret på denne saven også MartinF! Supert. Flere oppdateringer kommer. Regner med at vi hører mer fra deg også! Spent på hvordan det går i Premier League. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 (endret) Edit: Problem solved. Endret 8. desember 2015 av Haakon* Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2015 Mye variert spill så langt i Premier League. Sliter litt med skader i år på endel viktige spillere. Må nok ut å hente noe i januar for å få inn litt mer kvalitet i stallen. Tror vi kan klare å overleve i det gode selskap, men det blir ikke lett! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2015 Skikkelig tenåringsbart på Herr Whitehead her... Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Skikkelig tenåringsbart på Herr Whitehead her... Apropos Movember i dette spillet. Jeg vurderte faktisk en stund å føle meg skikkelig skjendet da manageren min begynte å gro en bart i november. Jeg som boikotter hele Movember og faktisk barberer vekk barten i November, og så tar piandø spille og bebarter meg opp igjen? 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Ugh... jeg kjenner at jeg er litt mett på FM2016 nå. Jeg får alltid slike knekker. Enten så er jeg super-hektet, eller så er jeg lei. Nå er jeg lei Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Flere enn meg som opplever å lede med ett eller flere mål for så å slippe inn og tape/spille uavgjort mot slutten av kampene? Fryktelig irriterende. Noen tips? Spiller med en hjemmesnekra taktikk med Watford som fungerer ganske bra, bortsett fra dette. Bruker stort sett høyt tempo, mye press, litt lav forsvarslinje. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Hvordan ligger spillerne dine an på concentration? Spillere med lav concentration gjør lettere feil, særlig i slutten av kamper da de er slitne. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 100 seter?! Begynner å bli seriøst nå, Martin! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2015 Det der er jo en vits fra styret... Hvorfor ikke bare bygge ut stadion til max? Vi har råd nå. Får jo 90 mill pund i året bare i TV-inntekter ffs! 100 seter bringer oss opp til typ 6,400 seter... Det er jo helt latterlig! Lenke til kommentar
Continum Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Det er disse kampene som suger motivasjonen ut av deg. Jeg ledet 0-3... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2015 Det er disse kampene som suger motivasjonen ut av deg. Jeg ledet 0-3... *snip* Det der er de verste tapene på FM! Lite man får gjort med det i lavere divisjoner egentlig. Spillerne er ikke bedre... Jeg fikk nettopp min største seier som FC United manager, borte mot Chelsea!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå