Continum Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Startet akkurat en save med Gloucester City og skal prøve å ta de oppover systemet. So far, so good med to wins på de to første seriekampene. 2 Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Blir spennende å se hvordan det går, om du får til en taktikk som fungerer over lengre tid. Som nevnt er det noe som jeg har hatt store problemer med. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Da er tredje og siste del av nybegynnerguiden min lagt ut Lenke til kommentar
Niram Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Noen som har noen knalltips til team instructions på 4-2-3-1 (liverpool)? Sliter for det første veldig med å holde posession. Merkelige kampforløp. Kan spille greit og produsere masse i en kamp, så tape hjemme for et møkklag i neste. Får ingen flyt/kontinuitet i spillet. Spiller med 2 inside forwards og benteke alene på topp. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Nå vet jeg ikke hvordan du har satt opp taktikken, men generelt vil å distribuere kortere, spille ut av eget forsvar, mer kortpasninger, lavere tempo og retain posession hjelpe for posession i alle fall. Det får jo selvsagt andre konsekvenser igjen. I oversikten etter kampene bør du se på avslutningene dine og hvor disse kommer fra, og hvor det bommes mest fra. Er det mange håpløse langskudd anbefaler jeg å se hvem som utfører disse, og evt sette posisjonsinstruksjoner / individuelle instruksjoner for færre langskudd. Work ball into box kan også være lurt dersom du skal spille posession-basert, og samtidig har problemer med å skape kvalitet på sjansene. Når jeg har to IF foretrekker jeg disse med Attack-instruksjoner, at spissen er en sterk DLF med support (Benteke burde jo passe bra). Dette slik at han kan være et punkt som kan falle dypere, holde på ball og fordele videre til innoverkantene. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Hei, jeg har en save på laptoppen jeg vil ha over på den stasjonære pcen. Går deT? Lenke til kommentar
kjekkealex Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 det går fint, du må bare hente saven fra laptoppen og flytte den over med dropbox eller noe. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2015 Eller bare lagre den i skyen direkte i FM. Når du trykker lagre, så er det to faner. "Local" og "Cloud", tror jeg. Velg "Cloud" og lagre, og lukk spillet. Da vil du kunne hente det opp på den andre pcen. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2015 Liverpool rykket ned til Championship her forrige sesong, og jeg rykket opp fra League 1. Møtte de nå, og vant. Sendte de også rock bottom i ligaen. Klubben i oppløsning. Hah! 3 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2015 Uhm, for en helt vanvittig Boxing Day-match! Greit jeg taper, men vi scorer 14 mål oss to i mellom. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Hvor mange sesonger tok det å komme til championship? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Hvor mange sesonger tok det å komme til championship? Han rykket opp i 24/25 sesongen. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 (endret) En liten oppdatering. Har nå spilt en halv sesong og jeg må si at ting ser veldig bra. Media har spådd oss på en tjuende plass, men vi ligger for øyeblikket på en tredje plass i ligaen. Hadde en litt treg start, men når taktikken og filosofien fikk satt seg, kom spillet. Vi viser også at vi kan hamle opp med de større gutta da vi slår ut Grimsby av The FA Trophy. De ligger foreløpig på en femte plass i ligaen over oss, så det var definitivt et høydepunkt. Satser på at gutta fortsetter å prestere så går vi en veldig spennende tid i vente! Endret 2. desember 2015 av Continum Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Usikker på om han der Martial er god nok... Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Usikker på om han der Martial er god nok... Anthony Martial_.png Eh... Du ser vel at han er sykt god? Skjønner ikke at du kan lure på det. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Usikker på om han der Martial er god nok... Anthony Martial_.png Eh... Du ser vel at han er sykt god? Skjønner ikke at du kan lure på det. Ironi er ikke alltid greit å skjønne på internett... 3 Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Hehe, jeg kjeda meg, så måtte bare se hva reaksjonen ble der Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Har det vært en oppdatering på FM nå? Startet akkurat en save med Liverpool og etter noen dager reiser plutselig troppen på treningsleir, men jeg har aldri fått mulighet til å ta ut troppen til denne leiren. Det ender med at alle blir fly forbannet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå