Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Windows 10 henger fullstendig ved installasjon av Ilok Licence Manager

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt en programvare som krever bruk av iLok-dongle kopisikring fra www.ilok.com.

Når jeg forsøker å installere den påkrevde programvaren (iLok Licence Manager) henger/fryser Windows 10 totalt hver gang. Det får bare restartet PCen ved å bruke resetknapp, og må bruke et systemgjenopprettingspunkt for å å fjernet den halvveis installerte driveren. To ganger har Windows gått i "automatisk reparasjonsmodus" ved oppstart og ikke vært mulig å få igang uten å gå tilbake til et tidligere gjenopprettingspunkt.

Jeg har forsøkt alle løsninger jeg har kommet på (inkl. oppstart i kompabilitetsmodus og som administrator), og selvfølgelig alle løsninger oppgitt på produsentens nettsider, uten resultat. Har også reinstallert windows 10 "clean", samme resultat fortsatt. "Probleminformasjon" i Windows oppgir bare at programmet ikke kunne installeres, med feilkode 1603.

Begynner å bli rimelig frustrert nå. Har googlet, men finner bare et par eldre tråder med noen som tilsynelatende har hatt lignende problem uten å finne noen løsning. Har sendt inn forespørsel til produsent, men er vel ikke alt for optimistisk ifht å få hjelp derfra. Noen gode forslag før jeg returnerer alt sammen til butikken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...