Gå til innhold

Langt hår - menn


Anbefalte innlegg

Okei, saken er da at jeg har spart til ganske langt hår.

Problemet er at det er MYE, lengre på toppen en på sidene pga tidligere sidecut.

Videre har jeg sykt tjukt hår, og det ender alltid opp med krøller når jeg våkner opp om morgenen.

 

Idealet er typ dette:

https://www.google.no/search?q=Long+hair&client=opera&biw=1821&bih=878&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIlM3Ojc_CyAIVgtwsCh2n6wMa&dpr=0.75#tbm=isch&q=Hairstyles+long+men&imgrc=uEwH3jUjWsTRdM%3A

 

Hvordan er det mulig å gå fremover for å få slikt hår?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Få deg en fast frisør, en som er flink og forstår ditt hår og ikke fordi den er billigst/nærmest. En flink frisør vil kunne klippe håret ditt og fortelle deg hvordan du skal stelle det slik at du etterhvert kan få den frisyren du ønsker.

Mange menn som prøver seg på halvlangt hår ser bare tåpelige ut fordi de ikke har peiling på vedlikehold.

 

Edit: Ingen anelse hvordan første linken klarte å endre seg til en side jeg aldri har besøkt, men det skulle altså være link til et bilde av Bradley Cooper.bradley-cooper-hair-products.jpg

Endret av Flying
Lenke til kommentar

Kort hår er mer sexy

neh

 

Få deg en fast frisør, en som er flink og forstår ditt hår og ikke fordi den er billigst/nærmest. En flink frisør vil kunne klippe håret ditt og fortelle deg hvordan du skal stelle det slik at du etterhvert kan få den frisyren du ønsker.

Mange menn som prøver seg på halvlangt hår ser bare tåpelige ut fordi de ikke har peiling på vedlikehold.

Smart det med å få seg en fast frisør. Og ja grusomt det eksempelet du kommer med. 

Forøvrig har ikke det første bilde noe med egen vedlikehold å gjøre - han er modell og har folk som gjør det for han AKA. frisører 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...