germ Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Hei! Har nettopp henta telefonen og siden jeg hater manualer tenkte jeg at dere kanskje kunne svare på noen små praktiske spørsmål. Here We go!! 1. Galleriet. Virker som det er 2 forskjellige bildegallerier. De bildene jeg lagrer på minnekortet kan jeg kun åpne gjennom kamera > gå til galleri. Går jeg rett på "galleri" finner jeg ingenting. 2. Minnekortet. Hvor kan jeg "browse" minnekortet? 3. Bluetooth usb (igjen). Jeg har det myteomspunnede MSI bt dongelen. Og har som noen hevder ikke en SSR(?) greie, og deg skal derfor ikke funke. Vel, det funker i vanlig bt sending. Egentlig alt unntatt i Nokia programmet. Noen som har en løsning. Har satt opp med riktig port. 4. Bakgrunn. Går det ann å bruke full-screen wallpaper. Altså et bakgrunnsbilde på hele telefonen og ikke bare i midten. 5. Ikke spm men. Er det bare meg eller er det veldig lite innstillinger på ting å tang. Tenker ikke på noe konkret men bytta for (ehh.. en halvtime siden) fra t610 og her kan du jo stille omtrent alt! Har jeg bare ikke leita godt nok eller? Tusen takk for alle svar! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 1. Galleriet. Virker som det er 2 forskjellige bildegallerier. De bildene jeg lagrer på minnekortet kan jeg kun åpne gjennom kamera > gå til galleri. Går jeg rett på "galleri" finner jeg ingenting. Er det ikke en mappe som heter Galleri eller noe lignende da? Du trenger ikke gå gjennom kamera for å finne de bildene du har lagret på minnekortet. Når du er på det vanlige galleriet, eller menyen så trykk joysticken til høyre så kommer du til galleri menyn som er lagret på minnekortet. Jeg tror det var noe sånt. Jeg har ikke min 6600 foran meg nå så jeg kan ikke sjekke. Men prøv du. Lenke til kommentar
germ Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 AHA! Der så jeg "arkfane" tabellen! TUSEN TAKK!! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 4. Bakgrunn. Går det ann å bruke full-screen wallpaper. Altså et bakgrunnsbilde på hele telefonen og ikke bare i midten. 5. Ikke spm men. Er det bare meg eller er det veldig lite innstillinger på ting å tang. Tenker ikke på noe konkret men bytta for (ehh.. en halvtime siden) fra t610 og her kan du jo stille omtrent alt! Har jeg bare ikke leita godt nok eller? hmm... vet ikke hva du tenker på; utrykk deg litt bedre takk... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) men når det gjelder selve "vente menyen" så kan du skifte teme her og på menyene... menyene kan du også flytte (eks. at du har i den øverste 3*3 menyen kontakter,meldinger,kalender,galleri,kamera,videopptak,realone,klookke,teamaer som du kan flytte på ved å bruke venstre valgtast og legge de i en mappe eller flytte de slik at rekkefølgen blir galleri,meldinger,realone,,kontakter,kamera,videoopptak klokke etc. got the point? ) ellers k an du jo også skifte de valgtastene slik at de ikke er "kamera" og "gå til" (standard inst.) men du kan endre de slik at det blir venstre tast; "meldinger", høyre; "wap" eller lignende... ellers kan du jo også skifte menyene slik at de blir noen stygge,vansklige og kvalme listevisnings menyer... (unskyld ordbruken men liker de virkelig ikke) Endret 13. november 2003 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå