Nervevrak Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 (endret) Har en PDF fil jeg bruker mye, og har behov for å ha raskt tilgjengelig. Finnes det en måte å legge snarvei til en PDF fil uten å gå via ekstern app's? Eneste måten jeg får opp er snarvei via Google kontoen, og eventuelt lagre den "tilgjengelig offline". Men jeg har jo filen på mobilen allerede, så ville helst sluppet den retningen. Har File commander og OfficeSuite Pro samt "PDF-visningsprogram for Disk". Men ingen av de ser ut til å gi en slik mulighet. -Spørsmålet gjelder egentlig uansett hva slags type fil: Kan en lage snarvei på hjemskjermen direkte til en fil i Android 4.4.3? Edit: Er ikke så lett som det er beskrevet her. Og de fleste søk blir besvart med div app's en kan bruke... Endret 14. oktober 2015 av Nervevrak Lenke til kommentar
teitur Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 ES file explorer fungerer til den metoden du linket til. Lenke til kommentar
Nervevrak Skrevet 15. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2015 Høres veldig ut som en ekstern APP... Om jeg kan slette app'n etter å gjort det, også forblir snarveien der, så kan jeg muligens strekke meg til å prøve? Lenke til kommentar
Daniel.ab Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Lastet ned file commander bare for å sjekke Jeg fant ingen mulighet for å gjøre det med denne appen. Hvorfor kan ikke du bare laste ned en app som løser problemet for deg? Det er ikke akkurat farlig Og ES file explorer kan gjøre mye mer enn den File commander appen. Slett heller den. I ES finner du bare filen. Holder på den til den er merket, trykker på tre prikke oppe i høre hørnet og velger legg til på hjem skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg