Gå til innhold

Høstlandskap II

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fine farger her! Jeg synes den beste tiden på høsten er når noe fortsatt er grønt. Himmelen er kanskje ikke så interessant, så hvis du hadde laget en panorama ved å kutte ca midt på (jeg klarer ikke å bestemme meg for hvor da det kommer an litt på åpningen i mdten der), og hadde det blitt enda bedre, tror jeg. :)

Men på en annen side er de to blåfargene i himmel og vann stilige som en naturlig ramme i bildet.

-Frode

Lenke til kommentar

Fine farger her! Jeg synes den beste tiden på høsten er når noe fortsatt er grønt. Himmelen er kanskje ikke så interessant, så hvis du hadde laget en panorama ved å kutte ca midt på (jeg klarer ikke å bestemme meg for hvor da det kommer an litt på åpningen i mdten der), og hadde det blitt enda bedre, tror jeg. :)

Men på en annen side er de to blåfargene i himmel og vann stilige som en naturlig ramme i bildet.

-Frode

Takk for godt innspill, DataFMT. Jeg er ikke så glad i panoramaformatet, mest pga. at det ikke er slik vi ser omgivelsene i utgangspunktet. Det er en kino- og etterhvert også TVeffekt, men kan jo fungere på stillbilder en gang i blandt. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...