Lassern Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Høstlandskap II Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Fine farger her! Jeg synes den beste tiden på høsten er når noe fortsatt er grønt. Himmelen er kanskje ikke så interessant, så hvis du hadde laget en panorama ved å kutte ca midt på (jeg klarer ikke å bestemme meg for hvor da det kommer an litt på åpningen i mdten der), og hadde det blitt enda bedre, tror jeg. Men på en annen side er de to blåfargene i himmel og vann stilige som en naturlig ramme i bildet. -Frode Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 14. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2015 Fine farger her! Jeg synes den beste tiden på høsten er når noe fortsatt er grønt. Himmelen er kanskje ikke så interessant, så hvis du hadde laget en panorama ved å kutte ca midt på (jeg klarer ikke å bestemme meg for hvor da det kommer an litt på åpningen i mdten der), og hadde det blitt enda bedre, tror jeg. Men på en annen side er de to blåfargene i himmel og vann stilige som en naturlig ramme i bildet. -Frode Takk for godt innspill, DataFMT. Jeg er ikke så glad i panoramaformatet, mest pga. at det ikke er slik vi ser omgivelsene i utgangspunktet. Det er en kino- og etterhvert også TVeffekt, men kan jo fungere på stillbilder en gang i blandt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg