Gå til innhold

Vindfull utsikt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er det utsikt så det monner. Det er et par flotte bilder du her viser hvor komp, skarphet og farger er veldig bra

Mvh Torbjørn

Flotte bilder Frode! Innmari fine skyer Gleder meg til jeg skal nordover!

Tusen takk Torbjørn og Helene. :) Bildene er tatt på ca 600 moh, men jeg vil si at hvis man er i normalt grei form, så kommer man seg opp. Det er verdt det! Turområdene her er godt merket.

-Frode

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flotte landskapsbilder med en fin og dramatisk himmel .

Jeg går for v2 som da v1 ble litt for mye kuttet nede i forgrunnen.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Her holder jeg meg til V1 der blikket blir trukket tvers over skjærgården og videre ut mot horisonten.

Et annet utsnitt som en V2 kunne vært å beskjære himmelen så hardt at det står igjen bare et par cm sett i høyresiden over fjellet der.

Men kanskje blir dette styrt av min begeistring for panoramaformatet som sådant?

Roar

Lenke til kommentar

Her holder jeg meg til V1 der blikket blir trukket tvers over skjærgården og videre ut mot horisonten.

Et annet utsnitt som en V2 kunne vært å beskjære himmelen så hardt at det står igjen bare et par cm sett i høyresiden over fjellet der.

Men kanskje blir dette styrt av min begeistring for panoramaformatet som sådant?

Roar

Tusen takk for kommentar :).

Jeg synes det er vanskelig å lage gode panoramaer. Man må tenke mye mer helhet, men likevel enkelhet i komposisjonen.

-Frode

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...