DataFMT Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Vindfull utsikt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 14. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2015 Og her er timelapsen på youtube (støtter 4k): -Frode Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Flott med slike oversiktscenarier. Det gir et større rom for å tenke ut av boksen ,som de fleste av oss sitter godt fast i. Bra. mvh Ibn Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Storslått landskap med fin dybdevirkning pga. det lave skydekket. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 14. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2015 Flott med slike oversiktscenarier. Det gir et større rom for å tenke ut av boksen ,som de fleste av oss sitter godt fast i. Bra. mvh Ibn Storslått landskap med fin dybdevirkning pga. det lave skydekket. Tusen takk Ingvald og Lassern Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Flott oversiktsbilde av Brønnøysund. Trodde det var Ålesund først, tenk - så lite kjent er man i eget land.. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 14. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2015 Flott oversiktsbilde av Brønnøysund. Trodde det var Ålesund først, tenk - så lite kjent er man i eget land.. Tusen takk for kommentar Trond Olav. Er mange fine plasser å oppsøke her, så en ferie hit er ikke dumt. -Frode Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Her er det utsikt så det monner. Det er et par flotte bilder du her viser hvor komp, skarphet og farger er veldig bra Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Flotte bilder Frode! Innmari fine skyer Gleder meg til jeg skal nordover! Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 14. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2015 Her er det utsikt så det monner. Det er et par flotte bilder du her viser hvor komp, skarphet og farger er veldig bra Mvh Torbjørn Flotte bilder Frode! Innmari fine skyer Gleder meg til jeg skal nordover! Tusen takk Torbjørn og Helene. Bildene er tatt på ca 600 moh, men jeg vil si at hvis man er i normalt grei form, så kommer man seg opp. Det er verdt det! Turområdene her er godt merket. -Frode Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Flotte landskapsbilder med en fin og dramatisk himmel . Jeg går for v2 som da v1 ble litt for mye kuttet nede i forgrunnen. Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Her holder jeg meg til V1 der blikket blir trukket tvers over skjærgården og videre ut mot horisonten. Et annet utsnitt som en V2 kunne vært å beskjære himmelen så hardt at det står igjen bare et par cm sett i høyresiden over fjellet der. Men kanskje blir dette styrt av min begeistring for panoramaformatet som sådant? Roar Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 15. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2015 Her holder jeg meg til V1 der blikket blir trukket tvers over skjærgården og videre ut mot horisonten. Et annet utsnitt som en V2 kunne vært å beskjære himmelen så hardt at det står igjen bare et par cm sett i høyresiden over fjellet der. Men kanskje blir dette styrt av min begeistring for panoramaformatet som sådant? Roar Tusen takk for kommentar . Jeg synes det er vanskelig å lage gode panoramaer. Man må tenke mye mer helhet, men likevel enkelhet i komposisjonen. -Frode Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Flott oversiktsbilde med mange øyer og holmer samt dekorative skyformasjoner i bakgrunn. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 15. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2015 Flott oversiktsbilde med mange øyer og holmer samt dekorative skyformasjoner i bakgrunn. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk Ragnar -Frode Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2015 Vakkert. Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg