Geir Knutsen Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Vannløp i Høstdrakt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Fine, mettede farger og bra valg av lukkertid. Dekorative høylys i vannet. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Jeg er enig med Lassern. Jeg kunne ha tenkt meg å prøvd et slikt motiv med kjempehøy lukkertid. På en måte stoppet vannet. -Frode Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Slett ingenting i veien med ditt utsnitt og komposisjon. Men nysgjerrig som jeg er scrollet jeg oppover til åpningen i topp ble helt borte selv om det stjeler så mye som en fyrstikkeskelengde i høyresiden. Da ble abstraktsansen min fornøyd. Forslaget mitt til en abstrakt V2 er helt gratis om du synes noe om det. Jeg synes fargespillet og glansen også kom bedre til sin rett da. Men så er det denne smaken og baken igjen da. Roar Lenke til kommentar
Geir Knutsen Skrevet 15. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2015 Takk til dere for kommentarer. :-) Roar - Dine forslag er alltid velkommen og jeg skal ta det med meg inn i PS og gjøre et forsøk. Du skal ikke se vekk ifra at det kommer en versjon til. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg