Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bruker dere menn damer som ikke er fine nok til sex?

Anbefalte innlegg

Jeg har vært i en vanskelig relasjon til en mann. Han dumpet meg etter ca 9 måneder, men ville fortsette med å ha sex med meg. Det gjorde han i 5 måneder til. Og så ville han ikke ha mer med meg å gjøre igjen. Jeg sliter med selvtilliten etter dette, og lurer på om dere menn behandler damer som ikke er fin nok på denne måten? Altså at dette går på utseende?

Anonymous poster hash: 6b78b...8bf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen sikkert .

Jeg ser ikke vitsen å bruke damer for sex når jeg oppnår samme resultat med ene hånden

Enig med deg at det er dumt å bruke noen fordi de ikke er fine nok til sex.... Jeg synes ikke det er noe verdig og fint.

Jeg får ofte høre at jeg er fin i starten av mannfolk. Men jeg blir usikker når jeg kun blir behandlet som sex. Og jeg hadde en opplevelse med en mann som dumpet meg, for så at vi begge hadde sex med hveandre, men nå sitter jeg igjen å føler det vondt for plutselig ville han ikke vite av meg igjen. Jeg vet ikke årsaken.

Lenke til kommentar

Det kan nok være for noen ja, men absolutt ikke alle. Jeg tror det er ett mindretall som kan "bruke" noen på den måten. Dette kan også selvsagt gjelde andre veien, kvinner bruker menn.

Men sex kan jo være godt og bra selv om man ikke er sammen, det kan være at man liker hverandre såpass til at man kan ha sex og kose seg, at dette fungerer bra, men at man ikke klarer å være i ett forhold sammen. Så det kan være det han har gjort?

Husk også at vi er alle forskjellige i kropp og utseende, noen er blonde, brunetter, rødhåret, kort, lang, tykk, tynn, store pupper, små pupper, stor penis, liten penis, penis er "skjev", stor nese, liten nese etc etc etc.

Det er det indre som teller for de aller aller fleste menn og kvinner. Jeg f.eks bryr meg ikke om hun er "fotomodell" eller "burugle" så lenge kjemien og personligheten matcher bra! :)

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke tatt dette som en rangering av deg som person (snarere av han). Det er fryktelig mange variabler i dette som vi ikke kjenner til og hva han tenker vet jo bare han, hva slags "avtale" dere hadde/forståelse av hva dette var osv. Med det sagt så finnes det nok en del der ute som rett og slett ikke ønsker seg kone, barn og stasjonsvogn, men ønsker å ha sex. Alle som har prøvd vet nok at det er lettere å få til med en man kjenner enn å finne seg en ny hver helg. Så da han fant ut han ikke ønsket å være i et forhold med deg mer så prøvde han å få the best of both worlds. Singel når det passer seg samtidig som han har en han kan ringe når det passer seg. Personlig har jeg aldri forstått meg på slikt, men det finnes nok mange slike der ut. 

Det at du gir han det han vil ha uten at du får det du vil ha får det til å høres ut som om du prøver å holde på han ved å vinne hans gunst. Slikt vil aldri fungere. Mitt råd er at du bare glemmer han og søker lykken med en ny som virkelig er glad i deg.

Lenke til kommentar

Ja, det har hendt at jeg har hatt sex med damer som ikke har vært aktuelle som kjæreste kun fordi sexen var bra.... hvis man ikke er overhodet interessert i å bli kjæreste med dama så er man heller ikke redd for å være litt gal med henne så da blir det ofte crazy sex og sånt med en gang noe som kan være spennende en stund. 

Anonymous poster hash: 4b6aa...4c7
Lenke til kommentar

Jeg har vært i en vanskelig relasjon til en mann. Han dumpet meg etter ca 9 måneder, men ville fortsette med å ha sex med meg. Det gjorde han i 5 måneder til. Og så ville han ikke ha mer med meg å gjøre igjen. Jeg sliter med selvtilliten etter dette, og lurer på om dere menn behandler damer som ikke er fin nok på denne måten? Altså at dette går på utseende?

Pleier ikke å ha sex med jenter som jeg ikke finner attraktive. 

Kanskje du ikke var kjærestemateriale, men hadde utseende og det som skulle til å senga for at han ville holde på 5 måneder etter dere hadde slått opp?

Kanskje han ikke ville fortsette med sex etter 5 måneder fordi han ville prøve å finne noe seriøst? Er vanskelig å gå på leting når du kan få noe fast uten mer ansvar.

Kanskje han skjønte at det å holde på sånt kom bare til å såre deg enda mer?

Istedet for å stille seg et spørmål, hvorfor ikke tenke litt og stille flere? Og hvis det plager det så bør du si det til han. Vet ikke helt om han. Men hvis ei jente jeg hadde holdt på med hadde spurt og sagt det plagde henne. Så hadde jeg prøvd å gitt henne en forklaring. 

Endret av toy_man
Lenke til kommentar

Terskelen for sex er veldig mye lavere enn for forhold. Så ja, i mange tilfeller har gutter sex med jenter de ikke er interesserte i å ha noe forhold til, fordi det er en lettvint måte å få sex på. Om den jenta gang på gang viser seg å "levere" så er det klart man ønsker å møte henne igjen, selv om man ikke er interessert i mer enn det man får hver gang. 

Lenke til kommentar

Jeg personlig hadde nok blitt fort sexuelt frustrert om jeg hadde hatt en sex partner i flere måneder, og så plutselig ikke hatt sex. Blir avhengig av sånt ^^ men sex lysten er vel mer at jeg liker berøring og kosing. Jeg finner det langt vanskeligere å skulle finne en snuggle buddie enn en sex partner. Uansett, jeg hadde nok begynt å føle meg dårlig om jeg skulle bruke folk for min egen vinning ^^ å bruke folk bevist er noe av det værste jeg vet

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Skulle vel tror det er motsatt; at du er fin og en god sexpartner, men at han kanskje ikke synes dere klaffer så bra personlighetsmessig?

Lenke til kommentar

Kvinnelogikk. :roll:

"Han hadde sex med meg lenge etter at vi avsluttet kjæresteforholdet; ergo må jeg være stygg"

Menn har ikke for vane å ha sex med stygge kvinnfolk i over et år. Dere passet antakelig ikke sammen som kjærester, men du var smellheit nok til at han fortsatt ville ha sex med deg.

Anonymous poster hash: 55f20...445

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...