Leo21 Skrevet 15. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2015 Gjør deg kanskje 1-2 cm høyere en et par Converse. Hva med å prøve de i butikk? Finner man andre Nike modeller? Flate og lik fasong som 90 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Hvor mye høyere er de enn converse tror du? Aner ikke, har aldri eid et par converse. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 15. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2015 Hvor mye høyere er de enn converse tror du? Aner ikke, har aldri eid et par converse.[/quote Men du er enig i at de Nike skoene ser høye ut? Blir ihvertfall 5 cm høyere tenker nå jeg Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 (endret) Njæ, vil heller si litt over halvparten av det. Endret 15. oktober 2015 av Isbilen Lenke til kommentar
Bahaa Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 (endret) Fyfaen, helt ærlig er det så vanskelig å dra til butikk og prøve dem eller prøve en venn sine? Jeg har eid fire par 90 og ja du blir høyere, ca. 2cm (som flere allerede har sagt). Også spør du om noen vet om om noen andre sko som har lik fasong som 90 men som er lavere, når jeg skrev nettopp at det finnes en lavere versjon... Endret 15. oktober 2015 av Bahaa Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 15. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2015 Fyfaen, helt ærlig er det så vanskelig å dra til butikk og prøve dem eller prøve en venn sine? Jeg har eid fire par 90 og ja du blir høyere, ca. 2cm (som flere allerede har sagt). Også spør du om noen vet om om noen andre sko som har lik fasong som 90 men som er lavere, når jeg skrev nettopp at det finnes en lavere versjon... Bare 2 cm? Jeg blir jo 2 cm høyere av Converse...... Lenke til kommentar
Bahaa Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Fyfaen, helt ærlig er det så vanskelig å dra til butikk og prøve dem eller prøve en venn sine? Jeg har eid fire par 90 og ja du blir høyere, ca. 2cm (som flere allerede har sagt). Også spør du om noen vet om om noen andre sko som har lik fasong som 90 men som er lavere, når jeg skrev nettopp at det finnes en lavere versjon... Bare 2 cm? Jeg blir jo 2 cm høyere av Converse...... Oi sorry my bad, jeg har et dårlig øyemål. Jeg tok til og med å brukte linjal denne gangen, og du blir hele 3,5cm høyere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå