Gå til innhold

Nike Air Max 90


Leo21

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fyfaen, helt ærlig er det så vanskelig å dra til butikk og prøve dem eller prøve en venn sine? Jeg har eid fire par 90 og ja du blir høyere, ca. 2cm (som flere allerede har sagt).

 

Også spør du om noen vet om om noen andre sko som har lik fasong som 90 men som er lavere, når jeg skrev nettopp at det finnes en lavere versjon... 

Endret av Bahaa
Lenke til kommentar

Fyfaen, helt ærlig er det så vanskelig å dra til butikk og prøve dem eller prøve en venn sine? Jeg har eid fire par 90 og ja du blir høyere, ca. 2cm (som flere allerede har sagt).

 

Også spør du om noen vet om om noen andre sko som har lik fasong som 90 men som er lavere, når jeg skrev nettopp at det finnes en lavere versjon...

Bare 2 cm? Jeg blir jo 2 cm høyere av Converse......

Lenke til kommentar

 

Fyfaen, helt ærlig er det så vanskelig å dra til butikk og prøve dem eller prøve en venn sine? Jeg har eid fire par 90 og ja du blir høyere, ca. 2cm (som flere allerede har sagt).

 

Også spør du om noen vet om om noen andre sko som har lik fasong som 90 men som er lavere, når jeg skrev nettopp at det finnes en lavere versjon...

Bare 2 cm? Jeg blir jo 2 cm høyere av Converse......

 

Oi sorry my bad, jeg har et dårlig øyemål. Jeg tok til og med å brukte linjal denne gangen, og du blir hele 3,5cm høyere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...