Gå til innhold

Nike Air Max 90


Leo21

Anbefalte innlegg

Morna!

 

Tenker å kjøpe meg nye sko, og da spesielt hvite. Har allerede Converse hvite, men nei, er ikke så populært. Så da tenker jeg på Air Max 90, men problemet er at de skoene ser så jævla høye ut? Jeg er 186 cm fra før, så vil liksom ikke bli 4 cm høyere bare pga skoa? Noen som har disse, evt hva tenker dere om skohøyden når man tar på seg skoa?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joggesko hører ikke hjemme til hverdags med mindre du er aktiv hele tiden. Skjønner meg ikke på folk som prøver å kle seg pent(skjorte, vattert jakke og chinos) så går de med joggesko. Med mindre du trenger de til trening, så anbefaler jeg deg heller å kjøpe noe penere i for eksempel skinn.

Lenke til kommentar

De er ikke høye. Kanskje de legger til en cm eller to, men det gjør jo alle sko.

Forøvrig synes jeg Air Max er innafor til casual hverdagsbruk, så lenge du finner noen som matcher. Det er mer fritidssko enn treningssko.

Jeg søkte opp skoene nå og ser at det ikke er treningssko ja. Jeg synes fortsatt ikke de passer til pent/halvpent tøy da, men synes de hadde passet til hverdagsbruk hvis man har litt sporty stil, altså mye Adidas/Nike/Reebok. Så fort man tar på seg noe med en krage på så synes jeg ikke de passer så godt :) Men dette er bare min mening da :)

Lenke til kommentar

Joggesko hører ikke hjemme til hverdags med mindre du er aktiv hele tiden. Skjønner meg ikke på folk som prøver å kle seg pent(skjorte, vattert jakke og chinos) så går de med joggesko. Med mindre du trenger de til trening, så anbefaler jeg deg heller å kjøpe noe penere i for eksempel skinn.

Jeg går i mokkasiner til vanlig da. Så du syns ikke hvite sneakers er fine på herre? Ser at disse Nike skoene er veldig populære blant befolkningen

Lenke til kommentar

De er ikke høye. Kanskje de legger til en cm eller to, men det gjør jo alle sko.

Forøvrig synes jeg Air Max er innafor til casual hverdagsbruk, så lenge du finner noen som matcher. Det er mer fritidssko enn treningssko.

De er ikke så høye? Sikker på det?

 

De er vel f.eks ikke like høye som Converse, eller?

Lenke til kommentar

 

Hva med å drite i hva befolkningen mener er populært?

Jeg gjør det. Syns jo selv at skoa er råe. Men erusikker på om de er så jævla høye

 

Finnes en lavere versjon som heter Air Max 1. Har ikke sett disse i hvite, men kan godt hende at det er fordi jeg ikke har sett etter det. Jeg synes egentlig at 1 er finere enn 90.

Lenke til kommentar

 

 

 

Hva med å drite i hva befolkningen mener er populært?

Jeg gjør det. Syns jo selv at skoa er råe. Men erusikker på om de er så jævla høye

Finnes en lavere versjon som heter Air Max 1. Har ikke sett disse i hvite, men kan godt hende at det er fordi jeg ikke har sett etter det. Jeg synes egentlig at 1 er finere enn 90.

Okey.

 

Men 90, er de skoa veldig høye? Mye høyere enn f eks converse?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...