karekbo Skrevet 14. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2015 Ny PC fra Komplett.no, "summer gamer" med Windows 10 som jeg er blitt svært begeistret for. Siste installasjon var i går, RealPlayer. I dag mens jeg satt i Outlook og leste og skrev e-poster begynte pcen å arbeide voldsomt. Det virket som hele prosessorkraften var i bruk, den reagerte svært tregt/ikke i det hele tatt på mus og tastatur. Omsider fikk jeg klikket på "avslutt", skjermen ble svart, men så startet den på nytt. Dette gjentok seg til jeg brukte "svenskeknappen". Nå fungerer den helt normalt. Norton finner ikke virus. Har jeg allikevel fått virus på maskinen, eller var det noe annet? Slikt har jeg ikke opplevd siden XPs barndom Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 14. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2015 åpne oppgavebehandlingen så du ser hva den jobber med, er mye rart som kan forårsake det du nevner, windows update er et eksempel. Skal selvfølgelig ikke være slik, men det hender. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 14. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2015 Og gir ikke Oppgavebehandling detaljerte nok svar, så har du Process Explorer: https://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb896653.aspx Lenke til kommentar
karekbo Skrevet 14. oktober 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2015 Takk for svar, det var beroligende. Nå vet jeg hva jeg skal gjøre hvis det skjer igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå