Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg sitter på LAN nå, digg. Jeg skal spise pizza (Eldorado med pepperoni, billig og godt) + at jeg snylter potetgull av side mannen *grin* Kjekt med billig mat når man LANer vær helg.... Lenke til kommentar
z1nox Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Det som virkelig eier på lan er Billy pizza, Gorby's, eller hold it me pizzafyll ^^ Selfølgelig må vi ha brus, altså fanta shokata eller san sao, SCREW the coke (vet mange kommer til å skyte blink på meg,hehehe) Jeg laner ikke denna helga, har lana 10 helger på rad, blir litt mye i lengden Lenke til kommentar
notarget Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 ..eller kanskje rådyr hvit sjokolade fra Sveits Skal det være så skal det være *grin* Lenke til kommentar
Vice Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Masse merkelige forslag her ja. Men jeg tror nok de fleste er enige i at den eneste ekte lan-maten er rett og slett "Pizza og Cola". Å kalle ting som "Ris" og "Is-te"!! for lan-mat er jo nærmest ett hån! Lenke til kommentar
Swep Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 God LAN mat er som mange andre har nevnt, pizza, nudler, nold-it, osv. Man må jo også ha heftige mengder med brus. Da går jeg personlig for Urge :-) Og en siste ting som er überviktig er MASSE godteri (passer da med en mor som jobber på Freia ) Swep Lenke til kommentar
slash Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Det er en annen tråd som omhandler vårt kulinariske forfall her: http://forum.gamer.no/index.php?act=ST&f=5&t=133398 Faktisk noen som sier noe annet en grandis og brus Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Rødvin og innbakt laks med estragonsaus! Endret 17. november 2003 av ostenXX Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Rødvin og innbakt laks med estragonsaus! LAN-date kanskje? Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Grandiosa og cola selvfølgelig! Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 en kald Olden (mineralvann) og noen ferske epler. neida, snop er et must, må ha rask energi, har som regel ikke tid til å spise så veldig mye. pizza? joda greit det, men tar for det meste det som er tilgjengelig.. Lenke til kommentar
Gabba Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Grandi & masse Coca Cola, ikke Pepsi, ikke Solo, (generelt ikke Ringnes), ikke Fanta, Urge eller noe annet, bare CocaCola er lov + evt. sjokolader, chips o.l. Edit: Ja åsså pils, som er et unntak for alt (ikke ringnes) Endret 17. november 2003 av Gabba Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Typisk yngve på lan mat. Smålan hos kamerater eller Kleivotreff : 3pk favoritt pizza, 1stk mia pizza med ost og skinke, da har jeg hovedmaten, spiser halv pizza hver gang jeg blir sulten, mia pizzaen er snacks lørdags kveld/natt MINST 2 pk pistasjnøtter, Søppeldynga, og 4-5 flasker cola. Ellers så blir det litt hjemmebakt t.d. scones og boller. Disse lana blir jeg aldri dau av, på større lan kan det bli litt zombie tendenser og for lite mat. Større lan: (50+ folk) 4-5 cola, kjøper ofte mer etter hvert. Bisk&twix, Boller, rundstykker, kjøper kansje en pizza, på butikken å lage gorbys eller billys lørdags morgen, ender alltid med forlite mat, og raufoss når jeg kommer hjem Endret 17. november 2003 av Yngvejos Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Vel, jeg foretrekker Chicken Tandoori på LAN. Etter å ha ligget i marinaden i ca. 30-40 minutter, tar man kylling-filètene oppi, og smører seg med god samvittighet. God mat skal være en kunst! Etter alt å dømme, regner jeg med at alle forstod at dette vare en spøk, og i noen tilfeller kalles spam. Beklager, jeg kunne bare ikke dy meg Endret 17. november 2003 av c_u_m8 Lenke til kommentar
QuZiLLioN Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 I gamle dager da vi hadde lan spiste vi hold-it,grandis og frossenferdig pasta bolgonese ^|^ Pluss at vi drakk URGE fra 1.5 liters flasker Vel, det var i gamle dager forrige lan satt jeg med 12 1,5l cola og dugelig (8 tror jeg) med pizza (grandi og en eller annen favoritt/big one) vel hvis colaen ikke kveler deg våken, så får du gå over til sterkere midler.. selv foretrekker jeg papermints (detaljert forklaring kommer) "papermints er de små pakkene med papir som smaker mint" 1. rull paperminten til den blir noenlunde rund 2. pust dypt ut 3. drikk litt cola 4. ta den rullete paperminten og putt den opp i nesen (!!!) 5. dette svir, men frykt ikke! våken blir du! Bivirkninger: Små grønn-blå klatter med papermint kan komme ut uten videre et par dager senere (etter flere lan-dager og mange doser) Whohoooa! what a rush Lenke til kommentar
brekyr Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hmm det der er bare nasty.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hmm det der er bare nasty.. Ja, fysj! Også papermints på LAN a gitt! Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Ekte LAN mat er brødskive med noe på leg. Det er best synes jeg . Lenke til kommentar
crysys Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Holder meg til vanlig pizza (grandi eller big1)... og brus, eventuellt også redbull viss man får tak i det... Lenke til kommentar
aantor Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 neinei! Dere må leve litt sunt også da! appelsin juice og påsmurt kakuskive Ikke at jeg alltid har det da : Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) neinei! Dere må leve litt sunt også da! appelsin juice og påsmurt kakuskive Ikke at jeg alltid har det da : Ærlig talt. Som en av de ledende personene i Fron-LAN kan man ikke komme med en sånn uttalelse. Dette er flaut! Trekk tilbake dette med kakuskiva og sunnheta di! Vi er da vikinger! Makan... I Fron-LAN gjelder grandis og cola. Intet annet! Endret 18. november 2003 av Skyttt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå