Gå til innhold

LAN-mat


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som virkelig eier på lan er Billy pizza, Gorby's, eller hold it me pizzafyll ^^

Selfølgelig må vi ha brus, altså fanta shokata eller san sao, SCREW the coke ;)

(vet mange kommer til å skyte blink på meg,hehehe)

 

Jeg laner ikke denna helga, har lana 10 helger på rad, blir litt mye i lengden :D:D

Lenke til kommentar

Typisk yngve på lan mat.

 

Smålan hos kamerater eller Kleivotreff :

 

3pk favoritt pizza, 1stk mia pizza med ost og skinke, da har jeg hovedmaten, spiser halv pizza hver gang jeg blir sulten, mia pizzaen er snacks lørdags kveld/natt

 

MINST 2 pk pistasjnøtter, Søppeldynga, og 4-5 flasker cola.

 

Ellers så blir det litt hjemmebakt :) t.d. scones og boller.

Disse lana blir jeg aldri dau av, på større lan kan det bli litt zombie tendenser og for lite mat.

 

Større lan: (50+ folk)

4-5 cola, kjøper ofte mer etter hvert. Bisk&twix, Boller, rundstykker, kjøper kansje en pizza, på butikken å lage gorbys eller billys lørdags morgen, ender alltid med forlite mat, og raufoss når jeg kommer hjem ;)

Endret av Yngvejos
Lenke til kommentar

Vel, jeg foretrekker Chicken Tandoori på LAN. Etter å ha ligget i marinaden i ca. 30-40 minutter, tar man kylling-filètene oppi, og smører seg med god samvittighet. God mat skal være en kunst!

 

Etter alt å dømme, regner jeg med at alle forstod at dette vare en spøk, og i noen tilfeller kalles spam. Beklager, jeg kunne bare ikke dy meg :lol:

Endret av c_u_m8
Lenke til kommentar
I gamle dager da vi hadde lan spiste vi hold-it,grandis og frossenferdig pasta bolgonese ^|^ Pluss at vi drakk URGE fra 1.5 liters flasker :)

Vel, det var i gamle dager

 

forrige lan satt jeg med 12 1,5l cola og dugelig (8 tror jeg) med pizza (grandi og en eller annen favoritt/big one)

 

vel hvis colaen ikke kveler deg våken, så får du gå over til sterkere midler..

selv foretrekker jeg papermints (detaljert forklaring kommer)

"papermints er de små pakkene med papir som smaker mint"

 

1. rull paperminten til den blir noenlunde rund

 

2. pust dypt ut

 

3. drikk litt cola

 

4. ta den rullete paperminten og putt den opp i nesen (!!!)

 

5. dette svir, men frykt ikke! våken blir du!

 

Bivirkninger: Små grønn-blå klatter med papermint kan komme ut uten videre et par dager senere (etter flere lan-dager og mange doser)

 

Whohoooa! what a rush :wow:

Lenke til kommentar
neinei! Dere må leve litt sunt også da! appelsin juice og påsmurt kakuskive :D  Ikke at jeg alltid har det da :p:

Ærlig talt. Som en av de ledende personene i Fron-LAN kan man ikke komme med en sånn uttalelse. Dette er flaut! Trekk tilbake dette med kakuskiva og sunnheta di! Vi er da vikinger! Makan... :grumpy:

 

I Fron-LAN gjelder grandis og cola. Intet annet!

Endret av Skyttt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...