Togo Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg har med meg uante mengder med cola og et par Big One. Hva mener folket? Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Grandi & Cola & Battery... Og Kinesisk Take-Away Lenke til kommentar
Togo Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 Battery? Neinei, her skal en holdes våken av egen maskin! Lenke til kommentar
Aerocker Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 I gamle dager da vi hadde lan spiste vi hold-it,grandis og frossenferdig pasta bolgonese(tror det er det det heter?) Pluss at vi drakk URGE fra 1.5 liters flasker Og spillte duke nukem 3d og motoracer.. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 En kokosnøtt? Litt mye søl da? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Mat? på LAN, søvn og næring er for pyser. Mat kan du ete seinare en gong, kan ikkje kaste vekk tid på slike primærbehov. : Endret 13. november 2003 av The Avatar Lenke til kommentar
BluE_fUnc Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Nei, nei... dere tar jo alle helt feil Det er Peppez Pizza/Planet Pizza med pepperoni å seff masse Ice Tea og Coca Cola ved siden av det.... Det mine venner, det er greia Lenke til kommentar
ML Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 ca.1L sprit *grin* og tyrkisk pepper en grandis...og en flaske cola!! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Neineinei. Definisjonen av LAN-mat er: Alt du får tak i!! På LAN er man desp etter alt mulig, så man tar hva man klarer. Som regel blir det grandis og cola siden det er billig og "godt" Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 ca.1L sprit *grin* og tyrkisk pepper Nei nei nei, sprit passe dårlig på LAN, funker aldri og går alltid hardt utover dyrt utstyr og cd`ar Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Grandiosa, Coca-Cola og melkesjokolade. Forrige lan (i permen) gikk det mest i pizza, men det ble også vårruller og Sansão. Fungerte OK det også, men det 'vanlige' er best synes jeg. Superchips + hvitløksdip er også kjekt å ha ved siden av seg for å plage sidemannen *grin* Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Pizza Grandiosa og for masse Cola. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Nei, nei... dere tar jo alle helt feil Det er Peppez Pizza/Planet Pizza med pepperoni å seff masse Ice Tea og Coca Cola ved siden av det.... Det mine venner, det er greia Kan bli dyrt det hvis man sitter på lan hver helg i en mnd (Ikke det at jeg gjør det). Endret 13. november 2003 av HeavenHell Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Ikke nødvendigvis grandi men en pizza gjør susen sammen med cola Lenke til kommentar
lansiden.no Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Jeg går hvertfall for tradisjonell mat, brød og rekesalat eller italiensksalat... Enkelt og greit, ernæring på lan er viktig, når du ikke sover forbenner du utrolig mye mer en normalt og da er det bra med fiber. Det er av energien vi holder oss våkne. Elemenære behov på lan: 1. Ernæring, 2. Fysisk aktivitet(bevege fingrene på tastaturet) 3. Søvn(Har du vert flink med fysisk aktivitet kan du noen ganger utelate dette punktet). Battery har ikke mye betydning på lan, dette er ekstremt søtt, du får litt ekstra energi, men blir tilslutt bare trøttere. Kofeinen er det ikke vits å snakke om siden det er så lite... (sterk)Kaffe kan i enkelte tilfeller være en bra løsning, men har du først blitt trøtt, hjelper det bare å sove. Kaffe en en medesin du bør starte å ta 6 timer får lanet starter og holde intaket konstant og stigende... Endret 13. november 2003 av lansiden.no Lenke til kommentar
notarget Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Greit med noe annet enn cola også. Blir fort ekkel og kvalm hvis man bare drikker cola. Litt solo og sprite inne mellom blir MYE bedre : Men hvis du holder colaen kald hele tiden på en eller annen måte så er det anderledes Lenke til kommentar
Togo Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Jeg går hvertfall for tradisjonell mat, brød og rekesalat eller italiensksalat... Vanlig mat på LAN vil jeg ha meg frabedt! Endret 13. november 2003 av HeavenHell Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Battery inneholder ikkje kofein, gjer den det då? Lenke til kommentar
lansiden.no Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Vanlig mat på LAN vil jeg ha meg frabedt! Ok, da vil jeg høre dine synspunkter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå