Gå til innhold

LAN-mat


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, nei... dere tar jo alle helt feil  :cool:

Det er Peppez Pizza/Planet Pizza med pepperoni å seff masse Ice Tea og Coca Cola ved siden av det.... Det mine venner, det er greia  :)

Kan bli dyrt det hvis man sitter på lan hver helg i en mnd (Ikke det at jeg gjør det).

Endret av HeavenHell
Lenke til kommentar

Jeg går hvertfall for tradisjonell mat, brød og rekesalat eller italiensksalat...

Enkelt og greit, ernæring på lan er viktig, når du ikke sover forbenner du utrolig mye mer en normalt og da er det bra med fiber. Det er av energien vi holder oss våkne.

 

Elemenære behov på lan: 1. Ernæring, 2. Fysisk aktivitet(bevege fingrene på tastaturet) 3. Søvn(Har du vert flink med fysisk aktivitet kan du noen ganger utelate dette punktet).

 

Battery har ikke mye betydning på lan, dette er ekstremt søtt, du får litt ekstra energi, men blir tilslutt bare trøttere. Kofeinen er det ikke vits å snakke om siden det er så lite... (sterk)Kaffe kan i enkelte tilfeller være en bra løsning, men har du først blitt trøtt, hjelper det bare å sove. Kaffe en en medesin du bør starte å ta 6 timer får lanet starter og holde intaket konstant og stigende...

Endret av lansiden.no
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...