Joachim_F Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Prototypen var for dårlig.Laserbarberhøvelen ble sparket fra Kickstarter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 (endret) Det er ikke slik teknologi som burde bli folkefinansiert. Resultatet er alt for usikkert. Synes også de er litt vel arrogante, og lover for mye når de egentlig ikke vet selv hvordan sluttproduktet vil fungere. Endret 14. oktober 2015 av Kron Lenke til kommentar
MrL Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Var vel som forventet. Største overaskelsen hadde vel vært om produktet faktisk fungerte like bra som de lovte. 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Om dette faktisk fungerte ville det jo revolusjonert hele industrien. Jeg ser for meg at grunnen til at gillette og andre store aktører ikke prøver å lage noe slikt er at de da ikke lengre kan ta blodpris for barberblader. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Startet med dette trikset for tre måneder siden og jeg bruker det samme bladet fremdeles. Reduserer behovet for nye blader kraftig: https://youtu.be/5ADaRIqy0Dc Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Bruk heller en skikkelig DE-høvel. Da får du en bedre barbering som er billigere og bedre for huden. Kosta meg 71 kroner inkludert frakt for 100 blader på ebay for et par år siden. Med dagens kronekurs er det sikkert litt dyrere, men tviler på det koster meg over en krone per blad selv i dag. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Har DE selv, men bruker den kun i skrittet og har aldri skjært meg selv, bladet kan jo brukes på 4 sider og de er såpass billige I ansiktet foretrekker jeg ukes skjegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå