Gå til innhold

ANMELDELSE: The Beginner's Guide

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spilte igjennom det uten å vite noe om det annet enn at det var laget av noen bak The Stanley Parable. Enig i at det er mer en type historiefortelling enn noe annet. Som historie var den nok litt for langdryg, men det var et interessant eksperiment, og tok jo bare et par timer å spille igjennom, så det var en helt ok reise å være med på.

Men en femmer virker som en fair karakter.

Lenke til kommentar

Det er nok ganske vanskeleg for ein spelanmeldar å skulle kunne anmelde dette spelet, då det fell i kategorien Walking Simulator. Men det kostar like mykje som ein kinobillett og varar like lenge, so det er vel verdt det. Historia som dette spelet fortel er ganske spesiell, og eg er usikker på om det i heile tatt kunne blitt fortalt med eit anna medie.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har både sett det bli spilt og spilt det selv.

Mot slutten så traff det nok ganske hardt, og når rulleteksten til slutt kom så ble jeg vel bare sittendenog stirre og tenke.

Men det var ikke før jeg så Quill18 sin gjennomgang av spillet at jeg skjønte hvor hardt dette spillet kan treffe. Han avsluttet episodene sine på en helt annen måte enn tidligere, og måtte ta fysiske pauser. Dette har f.eks. Noe med at han lager spill på nivå med "Coda".

Du har nok helt rett i at det ikke er for alle, og noen vil bli truffet hardt, mens andre vil bare fnyse.

Det er vel også forøvrig "bred enighet" om at Coda egentlig er Davey selv. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...