Johannes Entenmann Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Nå kunne sikkert trådstarter unngått de "teite" svarene hadde han fortalt at han var homofil I første post. Folk flest trodde det var en jente som var trådstarter... Anonym funksjonen er der for en grunn Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Hahahaha, hvorfor i alle dager skulle det vært annerledes om det var snakk om det kvinnelige kjønn!? 2 Lenke til kommentar
Jenny88 Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 (endret) Glidemiddel og bedøvende middel(feks. analeaze) er viktig! Jeg liker å bruke analkuler på meg selv på forhånd, av den typen som går fra små til litt større. Kanskje prøve dem dagene i forveien slik at du litt er oppvarmet? Endret 1. november 2015 av Jenny88 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Glidemiddel og bedøvende middel(feks. analeaze) er viktig! Jeg liker å bruke analkuler på meg selv på forhånd, av den typen som går fra små til litt større. Kanskje prøve dem dagene i forveien slik at du litt er oppvarmet? Aldri bruk bedøvende middel Det er en grunn til at du får vondt Bedre at en starter forsiktig 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg